וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי אזולאי: "אין דרך מתוקה מזאת לפתוח את הקדנציה"

4.12.2011 / 21:12

מאמנה של בני השרון חגג ניצחון בבכורה. בירנבוים: "יכולים להסתכל למעלה". פרנקו: "צריכים להוריד את הקוף מהגב"

לא מעט פסימיות שררה בבני השרון/הרצליה בשבוע האחרון, עם עוד הפסד של הקבוצה, ועם מאמן ראשי בדמותו של רועי חגאי שפוטר. במקומו של חגאי הגיע עדי אזולאי, שקיבל בסך הכל מספר ימים להתכונן למשחק לא פשוט מול עירוני אשקלון החזקה, אבל נדמה שמה שאזולאי לא עשה, זה עבד. קבוצתו השיגה ניצחון 96:101 בזכות משחק ענק של דלרוי ג'יימס, ובהחלט ייתכן שהמזל שלא שיחק לטובתה עד כה העונה, הולך להשתנות.

"אין דרך מתוקה מזאת לפתוח את הקדנציה", אמר המאמן המנצח, עדי אזולאי. "התחלתי את הדרך פה לפני עשור כשלא היה פרקט אפילו וזה כיף לנצח משחק ראשון ועוד מול קבוצה טובה כמו אשקלון, ואני עוד יותר גאה על הדרך שבה ניצחנו". על ההשתלבות שלו במערכת אמר המאמן: "לוקח לי זמן ללמוד את השחקנים. הייתי בכיס ימין עם התרגילים שלנו ובכיס שמאל עם התרגילים של אשקלון. זה באמת ניצחון חשוב. לא פשוט לקחת משחק צמוד כזה אחרי ההפסדים האחרונים של הקבוצה. הצלחנו להכניס את מינץ לרוטציה ארז כץ עשה את הסל הכי חשוב במשחק והרווחנו את ג'יימס היום. דיברתי איתו לפני המשחק ואמרתי לו שזאת ההזדמנות שלו ואני חושב שהוא נתן משחק יוצא מן הכלל מעבר לנקודות, גם בנוכחות בצבע והובלת הכדור. אני חושב שיש פה ארבעה זרים צעירים ואני מקווה שעם הזמן נוכל להכניס גם את שאר הישראלים הצעירים לעניינים. גם עם הסגל הזה הקבוצה יכולה להיות במקום טוב יותר".

השחקן המצטיין של הערב היה ללא ספק דלרוי ג'יימס שהפציץ 34 נקודות על ראשה של אשקלון, ואמר: "פשוט שיחקתי כדורסל. הייתי צריך לשחק יותר אגרסיבי והרגשתי שהיום הדברים הלכו יותר אליי. אף פעם לא הטלתי ספק ביכולות של עצמי. אני שחקן קבוצתי ואני תלוי בחברים שלי לקבוצה. שיחקנו היום עם הרבה יותר אנרגיה ואני לא יודע אם זה קשור לזה שהמאמן הוחלף. הוא רק הגיע ובכדורסל זה קורה. היינו כמה משחקים למטה אבל היום כולם שיחקו עם ביטחון וזה מה שהביא לנו את הניצחון. אנחנו צריכים להמשיך ככה".

באשקלון ניסו להסביר מה קרה לקבוצה שנחלה את הפסדה השני ברציפות. מאמן הקבוצה, אריק אלפסי אמר: "אני לא אוהב לתרץ אחרי הפסדים, אבל לא רק מורגן היה חסר לנו היום אלא גם יוני ניר וניב ברקוביץ' שעזב בדקה החמישית. היינו עם סגל קצר וגם דאגו לקצר לנו אותו במהלך המשחק. אני חושב שהיינו צריכים לנצח את המשחק הזה כבר במחצית הראשונה שבה הובלנו ב-16 הפרש אבל לא הצלחנו לסיים אותה באותה הדרך ונתנו להם לצמצם. לקחנו כמה החלטות לא טובות שגרמו לבני השרון לרוץ לסלים קלים בצד השני. שמרנו הגנה לא טובה היום אבל אני חושב שגם היד קלה על ההדק נגדנו. אין ספק שעם סגל דליל כזה לא נוכל לסחוב את העונה. נתחזק בשחקן נוסף במקום מורגן ונעבה את הסגל. מאכזב להפסיד ככה".

אשכנזי: "לא הגיע לנו לנצח"

בנתניה חגגו סוף סוף ניצחון ראשון לעונה, לאחר שגברו 80:88 על מ.כ הבקעה. מאמן נתניה, דני פרנקו חגג בסיום ואמר: "אתם מתארים לעצמכם שזה לא מה שתכננו בתחילת השנה וזה לא מה שרצינו. לא קלה להפסיד ברצף. אני רוצה להודות למערכת ואני מוריד את הכובע בפני השחקנים. עכשיו אנחנו צריכים ליצור המשכיות ורצף. אנחנו רוצים להביא את נתניה למקום גבוה, זה לא יקרה ביום אחד אבל בוא נהנה מהיום הזה. המועדון הזה סוג של משפחה, יש פה מעט אנשים שמנהלים את המערכת ועושים את זה עם שקט נפשי ואחריות. אני שמח שידענו להתפוצץ כמו שהתפוצצנו ברבע הראשון והכי חשוב לשמור על עקביות. יש לנו קוף גדול על הגב ואנחנו צריכים להיפטר ממנו".

מאמן המפסידים, אבי אשכנזי ניסה להסביר מה קרה לקבוצתו הערב: "לא הגיע לנו לנצח. התחלנו במינוס 20 וזה עושה את זה הרבה יותר קשה וכמעט בלתי אפשרי. עשינו כל מאמץ לחזור וזה לא הספיק. לצערי משחק ההגנה שלנו היה לקוי, אחרי הפסטיגלים שעשינו מההגנה שלנו. צריך להסתכל קדימה".

שמוליק ברנר, ששיחק בעבר בנתניה, אך עתה חזר עם קבוצתו החדשה, אמר: "שיחקנו לא טוב, נתניה שחקה מצוין וכל הכבוד להם. הם נלחמנו על החיים שלהם אנחנו היינו חלשים במחצית הראשונה במיוחד ואז רדפנו אחריהם". על העובדה שסוף סוף חזר למגרשים לאחר פציעה ממושכת, אמר הרכז: "לצערי הייתי חודשיים פצוע – אבל עכשיו אני מרגיש טוב ואני בריא".

בירנבוים: "ידענו שזה המאני טיים שלנו"

המחזור השמיני בליגת העל נמשך הערב (ראשון) עם ניצחונה של מכבי ראשון לציון 69:76 בחוץ על מכבי אשדוד המאכזבת, שעדיין לא ניצחה בבית העונה. קבוצתו של אפי בירנבוים שוב הוכיחה כי מקומה בחלק העליון של הטבלה.

"המשחק היה חשוב בגלל שניצחון פה נותן לנו אוויר ואנחנו יכולים להסתכל למעלה", אמר מאמן מכבי ראשון לציון, אפי בירנבוים בסיום. "אנחנו מכירים את הליגה וצריך לקחת את המשחקים האלה. אנחנו מדברים רק על להיות בין שש הראשונות".

עוד הוסיף בירנבוים: "במחצית השנייה חזרנו למשחק, וברבע הרביעי התעלינו וידענו שזה המאני טיים שלנו. הרבה שחקנים התעלו ברבע האחרון. ברבע השלישי זה היה מאמץ קבוצתי, וברבע הרביעי זה היה שחקנים של מאני טיים. קיצ'ן לא היה במיטבו בהתחלה, אבל במחצית השנייה הוא נתן מחצית מצוינת, לפעמים לאמריקאים יש בעיה לשמור את מאיר טפירו, צריך להכיר אותו. אם אתה לא מכיר אותו, אז גם מועמד NBA אוכל את ההטעיות שלו. כשניצן חנוכי עבר אליו, כל משחק ההגנה שלנו השתפר".

דרווין קיצ'ן אמר בסיום: "באנו לנסות לנצח משחק שני בחוץ. עשינו כמה מהלכים טובים בהתקפה, וזה היה המטרה העיקרית. אני חושב שיש לנו סיכוי מול מכבי תל אביב - כשחקן אתה תמיד חושב שיש לך סיכוי. נבוא עם ביטחון, כל משחק הוא משחק קשה, ונצטרך לבצע את הדברים בהתקפה".

המאמן המפסיד עופר ברקוביץ': "אני מחפש את התשובה על המחצית השנייה, ירדתי להפסקה בתחושה שאפשר לעשות הפרש טוב יותר. אין לי תשובה חכמה לזה, אני מנסה כל הזמן עם הרכבים אחרים ותגובות אחרות. זה מאפיין את כל המשחקים שלנו, אנחנו יורדים במשחק צמוד ונעלמים. אנחנו קבוצה טובה ונלמד לצאת מהמשבר שנקלענו אליו. בסך הכל הכלים שפה הם כלים טובים ונוציא מהם יותר".

* שחקני מכבי חיפה המריאו היום לארצות הברית, ועוד קודם לכן הודיעה הקבוצה רשמית על שחרורו של ג'רמי ווייז. הרכז האמריקאי רשם 8 נקודות ו-2.8 אסיסטים למשחק בחמשת המשחקים שלו במדי הירוקים.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully