וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן התאוששה על חשבון אוקזר

הקבוצה מהבירה חזרה למקום השני עם 2:3 על אוקזר (בן שהר לא שותף). ליון ניצחה 2:3 את טולוז, בורדו גברה על נאנסי 0:2

בזמן שכולם בצרפת מדברים על מונפלייה הלוהטת, פריס סן ז'רמן רצתה לקטוע את רצף הכישלונות של השבועיים האחרונים ולצמק את הפער מהמוליכה לשלוש נקודות. המיליונרים מהבירה עשו זאת עם ניצחון ביתי 2:3 על אוקזר (בן שהר לא שותף) והרגיעו קצת את הלחץ סביב מעמדו של אנטואן קומבוארה. ירוסלב פלאשיל כבש את השער המהיר של העונה (16 שניות) והוביל את בורדו ל-0:2 על נאנסי. ליון ניצחה 2:3 את טולוז.

ליון - טולוז 2:3

הקבוצה של רמי גארד מתחילה להיכנס לעניינים לאט לאט ועלתה כבר למקום הרביעי לאחר ניצחון ליגה שני ברציפות, 2:3 קשה מאוד על טולוז, שבא לאחר שהובילה כבר 0:3. ליון נהנתה משערים של בקארי קונה בדקה ה-38, אדרסון כבש את השני בדקה ה-52 וליסנדרו לופס הרשית את השלישי בפנדל בדקה ה-66. אומוט בולוט צימק לאורחת בדקה ה-68 ומוסא סיסוקו כבש את השני של טולוז בדקה ה-75 בפנדל. טולוז במקום השישי עם 26 נקודות.


פריס סן ז'רמן - אוקזר 2:3

אחרי ההפסדים הכואבים בבית לנאנסי, בקלאסיקו למארסיי ובליגה האירופית לזלצבורג, פריס סן ז'רמן לא יכלה לבקש יריבה נוחה יותר מאשר אוקזר על מנת לחזור למסלול הניצחונות, למרות שגם מולה הסתבכה. המארחים שלטו במחצית הראשונה מבלי לאיים על השער, אבל בדקה ה-52 קיבלו את הגול מכיוון לא צפוי. ז'רמי מנז השאיר למגן הימני כריסטוף ז'אלה, שהגיע מאחור ובעט כדור חד אל הרשת של אוליבייה סוראן.

אלא ששבע דקות לאחר מכן הגיע השוויון, כשסלבטורה סיריגו הדף בצורה מוזרה בעיטה של דניס אולייש, ולא הצליח לעצור את הניסיון השני של הקנייתי שמצא את הרשת. פ.ס.ז' המשיכה להיות מסוכנת, ובדקה ה-76 כדור רוחב נפלא של ננה מצד שמאל עבר את כולם ומנז המשיך אותו פנימה. חמש דקות לאחר מכן ננה כבש בעצמו בפנדל, כשדריוש דודקה רק צימק עם כדור חופשי נהדר בדקה ה-87. בן שהר ישב על ספסלה של אוקזר ולא קיבל הזדמנות, כשהקבוצה שלו במקום ה-16 ומקדימה את הקו האדום בשתי נקודות בלבד. פ.ס.ז' במקום השני.

בורדו - נאנסי 0:2

הקבוצה של פרנסיס ז'ילו המשיכה את הבריחה שלה מהתחתית, כשהשיגה ניצחון שני ברציפות על המדורגת לפני אחרונה וגם השיגה את השער הכי מהיר העונה. ירוסלב פלאשיל הצ'כי הקפיץ את הקהל בשבאן דלמאס, כשכבש אחרי ניסיון ראשון של דויד בליון ועשה זאת אחרי 16 שניות בלבד. בדקה ה-51 עבר פלאשיל לתפקיד המבשל, כשהגביה קרן לראשו של הבלם הנריקה שנגח פנימה. בורדו מתקדמת למקום ה-12 עם 19 נקודות.

מונפלייה ממשיכה לדהור בפסגת הליגה

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully