וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונפלייה ממשיכה לדהור

הפתעת העונה הביסה 0:4 את לוריין ומוליכה בחמש נקודות. ליל שנייה עם 2:3 על אז'קסיו, 84 דקות לבן בסט בתיקו של ברסט

האם מונפלייה היא באמת הדבר האמיתי? הפתעת העונה בצרפת המשיכה את הדהירה שלה גם במחזור ה-14, כשהביסה הערב (שבת) 0:4 בביתה את לוריין והגדילה את יתרונה בפסגה לחמש נקודות על פני ליל, שעלתה למקום השני עם 2:3 קשה בחוץ על נועלת הטבלה אז'קסיו. פריס סן ז'רמן תוכל לצמק את הפער מהפסגה לשלוש נקודות, כשתארח מחר את אוקזר של בן שהר. ברסט ועדן בן בסט (84 דקות) נותרו בלתי מנוצחים בבית עם 2:2 מול סנט אטיין.

מונפלייה - לוריין 0:4

הפתעת העונה לא עוצרת. במהלך כל השבוע ניסו בצרפת להבין האם למונפלייה, מעבר למחמאות על הפתיחה הנפלאה, יש את מה שצריך כדי להקדים את הבכירות בדרך אל התואר. מדי שבוע מוכיחים שחקניו של רנה ז'יראר שהם מסוגלים. הפעם לוריין הייתה הקורבן. אוליבייה ז'ירו הנפלא, שכבש שלושער בשבוע שעבר, בישל עם הראש בדקה ה-26 לז'ופרה דרניס . בדקה ה-47 ז'ירו הבקיע בעצמו מקרוב את ה-12 שלו העונה, לאחר רבע שעה בישל לג'ון אוטאקה ובדקה ה-86 השלים שלושה אסיסטים כשסידר לרמי קאבלה את הרביעי. עוד הצגה בסטאד דה לה מוסון.

אז'קסיו - ליל 3:2

הדאבליסטית לא הפסידה בליגה מאז מחזור הפתיחה, ונמנעה מתיקו מביך הערב במגרשה של נועלת הטבלה. כבר בדקה הרביעית נקלעה ליל לפיגור בעקבות שער עצמי של הבלם הקמרוני אורליאן שג'ו. לודוביק אוברניאק השווה בכדור חופשי בדקה ה-12 ומרקו באשה הפך עם נגיחה מקרוב ארבע דקות לאחר מכן, אך אילן הברזילאי קבע שוויון בדקה ה-37 והלחיץ את החבורה של רודי גרסיה. אז'קסיו החזיקה מעמד עד הדקה ה-80, אבל אז פלורן בלמון סחט פנדל ואדן הזארד הכריע מהנקודה הלבנה. ליל, לפחות זמנית, במקום השני.

ברסט - סנט אטיין 2:2

עדיין ללא הפסד העונה בבית, עדן בן בסט וחבריו האריכו את הרצף המוצלח לשמונה משחקים, אך יצאו מאוכזבים לאחר שספגו שוויון דרמטי. ברסט האמינה כי היא צועדת לניצחון ביתי שלישי ברציפות, כשנולן רו כיכב בהתקפה. החלוץ המוכשר, שהרבה להחמיץ מפתיחת העונה ועמד על שער אחד בלבד, כבש צמד בזק (23 ו-27) כשבתווך פייר אובמיאנג השווה זמנית עבור הירוקים (24). בן בסט שפתח בהרכב, הוחלף בדקה ה-84 ושלוש דקות לאחר שיצא ראה את אובמיאנג משלים צמד משלו וקובע חלוקת נקודות.

ניס - ראן 0:2

המדורגת לפני אחרונה קטעה רצף של שלושה הפסדים והעניקה ניצחון בכורה למאמן רנה מרסיגליה, במשחקו השלישי על הספסל. ראן דווקא הגיעה בתקופה טובה ויכלה להיצמד לליל במקום השני, אך נכנעה לשני שערים של צמד שחקני ההגנה הארגנטינאים מניס. המגן השמאלי לוסיאנו מונסון כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-15, והבלם רנאטו סיבלי נגח את השני בדקה ה-35. ג'ון בוי השאיר את ראן ב-10 שחקנים כשהורחק בפתיחת המחצית השנייה. ניס עם ניצחון ראשון על ראן אחרי 10 מפגשים.

משחקים נוספים:

אוויאן - ולנסיין 1:2
לאוויאן: אוליבייה סורלאן (25), סדריק ברבוסה (33). לוולנסיין: גאל דאניק (85 בפנדל)

דיז'ון - סושו 0:0

האם ניר ביטון יהיה הישראלי הבא בליגה הצרפתית?

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully