וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס חזרה למקום הראשון

יובהניצחה 0:2 את צ'זנה ועקפה את מילאן. רומא הובסה 3:0 על ידי פיורנטינה. 0:0 לפאלרמו בפארמה, זהבי הפצוע לא היה בסגל

מילאן לוהטת, אודינזה לא מוותרת, אבל בראש טבלת הליגה האיטלקית עדיין ניצבת יובנטוס. הגברת הזקנה, גם ביום בו נראה היה כי כבר לא תצליח למצוא את הרשת, השיגה הערב (ראשון) ניצחון 0:2 על צ'זנה וחזרה לפסגה, כשהיא עם 14 משחקים ללא הפסד. יובנטוס, לה 29 נקודות, מקדימה כעת בשתי נקודות את מילאן ואודינזה. מי שרחוקה מאוד מהצמרת היא רומא חסרת היציבות, שהובסה בשמונה שחקנים 3:0 מול פיורנטינה. פאלרמו, ללא ערן זהבי הפצוע, סיימה ב-0:0 עם פארמה.

יובנטוס - צ'זנה 0:2

החבורה של אנטוניו קונטה רשמה משחק 13 ללא רציפות, וזה היה קשה מהצפוי. יובנטוס הבלתי מנוצחת הגיעה לאחר שאיבדה את המקום הראשון לטובת מילאן, כשמולה ניצבה צ'זנה עם שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. קלאודיו מרקיזיו חזר להרכב הביאנקונרי והיה שותף להפגזה ארטילרית על שערה של צ'זנה יחד עם מירקו ווצ'יניץ' וסימונה פפה, אבל אף אחד מ-20 הניסיונות של יובנטוס בשעה הראשונה לא עבר את פרנצ'סקו אנטוניולי בן ה-42.

צרה נוספת ניחתה על המארחים עם פציעתו של אלסנדרו דל פיירו שמונה דקות לאחר שנכנס כמחליף, אך דווקא כשנדמה היה כי זה לא היום שלה, יובנטוס אספה את שלוש הנקודות. מי אם לא מרקיזיו, שחקן העונה של המוליכה עד כה, קיבל כדור מארתורו וידאל, הסתובב ובעט בשמאל אל הפינה הקרובה בדקה ה-72 כדי לפתוח את הסכר. בדקה ה-83 נכבש השני, כשמחליפו של דל פיירו, עמנואלה ג'אקריני, הוכשל ברחבה על ידי השוער אנטוניולי שהורחק, והצ'יליאני וידאל דייק מהנקודה הלבנה. לצ'זנה לא נותרו חילופים, רוברטו גואנה הקשר נכנס אל השער ולא ספג. יובה שוב בראש.

פיורנטינה - רומא 0:3

דליו רוסי השיג ניצחון ראשון כמאמן פיורנטינה, ועשה זאת בגדול מול רומא חסרת היציבות של לואיס אנריקה, שסופר כבר שישה הפסדי ליגה עם הפרויקט היומרני שלו בבירת איטליה. האירוע ששינה את המשחק הגיע בדקה ה-17, כשחואן גרם לפנדל והורחק. סטבן יובטיץ' ניצל זאת כדי להקנות לפיורנטינה יתרון, והקפטן אלסנדרו גאמבריני נגח את השני בדקה ה-44. פרננדו גאגו הוסיף לצרות של הג'אלורוסי עם צהוב שני והרחקה בדקה ה-76, ובויאן קרקיץ' הגדיל את הבושה עם אדום חמש דקות לסיום, ופנדל אותו ניצל סנטיאגו סילבה. רומא מתבזה עם שמונה שחקנים, ניצחון שני בסך הכל לפיורנטינה על רומא בעשור האחרון. את המשחק הקדישו אנשי פיורנטינה לשחקן העבר סוקרטס, שהלך לעולמו היום.

פארמה - פאלרמו 0:0

ללא ערן זהבי הפצוע שלא נכלל בסגל, התארחו הסיציליאנים במגרש אפוף הערפל בפארמה ובדומה למקומיים התקשו לייצר משחק ראוי והתנחמו בהשגת נקודת חוץ ראשונה אחרי ארבעה הפסדים רצופים.

משחקים נוספים:

בולוניה - סיינה 0:1
לבולוניה: מרקו די ואיו (28)

קטאניה - קליארי 1:0
לקליארי: סגונדו איברדו (64)

קייבו - אטאלנטה 0:0

אינטר הפסידה 1:0 לאודינזה

מילאן הסתדרה עם 0:2 בגנואה

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully