וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר הפסידה 1:0 לאודינזה

הנראזורי העצבניים נחלו הפסד ליגה שישי העונה, פאציני החליק והחטיא פנדל בדקה ה-89. נאפולי ניצחה 2:4 את לצ'ה

המחזור ה-14 בליגה האיטלקית יצא לדרך אתמול (שישי) עם עלייתה של מילאן למקום הראשון אחרי 0:2 על גנואה. הערב נמשכו משחקי המחזור עם שתי הנציגות הנוספות של איטליה בליגת האלופות. אינטר, שכבר הבטיחה את הבכורה בבית שלה, קיוותה להמשיך את ההתקדמות בליגה, אך נעצרה עם הפסד כואב, 1:0 בסן סירו לאודינזה, אחרי שהחמיצה פנדל דקה לסיום. אודינזה זמנית במקום השני. נאפולי עלתה למקום החמישי עם 2:4 קליל על לצ'ה, רגע לפני היציאה למשחק הגורלי מול ויאריאל. שאר משחקי המחזור יושלמו ביום ראשון.

אינטר - אודינזה 1:0

הנראזורי ראו את היריבה העירונית מילאן עולה למקום הראשון ביום שישי, והם מצידם ממשיכים לספור כישלונות ולהישאר הרחק במרכז הטבלה. פלא שהתסכול כל כך גדול? אינטר הגיעה אמנם אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, אך לא השכילה להכניע את הגנת אודינזה העיקשת, שבמחצית השנייה גם ידעה לעקוץ וחזרה לאסוף נקודות חוץ אחרי ההפסדים בנאפולי ופארמה. ניצחון חוץ ראשון לזברות הקטנות בסן סירו מאז 2004, והם חולפים על פני יובנטוס בדרך למקום השני.

אינטר, עדיין ללא ווסלי סניידר הפצוע, הציגה בהרכב את מרקו פראוני הצעיר, כשבהתקפה פתחו ג'אמפאולו פאציני ודייגו מיליטו. אלא שהארגנטינאי העצבני לא הפסיק להחטיא, וכשההספק שלו כה דל כל הקבוצה סובלת. בדקה ה-73 הגיע העונש של אינטר, כשהמחליף אנטוניו פלורו פלורס בישל למאוריסיו איסלה הצ'יליאני שהצטרף מאחור. שער נהדר לשחקן המבוקש באינטר. בדקה ה-85 הקפטן חאבייר סאנטי גרם לפנדל והורחק, אך ז'וליו סזאר מנע את השני כשעצר את הבעיטה של אנטוניו די נטאלה מהנקודה הלבנה. אודינזה הייתה צריכה לשלם על ההחמצה בדקה ה-89, אחרי עבירה גסה של דמיאנו פרונטי (הורחק אף הוא) ברחבה על מיליטו, אבל פאציני המסכן החליק ושלח את הפנדל לשמיים. הפסד דרמטי שמסכם את כל העונה של אינטר עד כה.

נאפולי - לצ'ה 2:4

הקבוצה שלקחה נקודות מכל הגדולות ושמטה אותן מול הקטנות, נמנעה מחזרה על הדפוס במפגש הביתי מול נועלת הטבלה האומללה וקפצה למקום החמישי בטבלה. לצ'ה נותרה עם שני ניצחונות בלבד העונה, וללא אחד כזה בסן פאולו מאז 1998. הפעם הגיע תורו של מארק האמשיק לקבל מנוחה, אבל שני שותפיו לטרידנטה ההתקפי מצאו את הרשת.

בדקה ה-26 היה זה אסקיאל לאבצי הארגנטינאי, שביצע מהלך אישי בצד שמאל וירה פנימה. שבע דקות לאחר מכן גוראן פאנדב בישל במסירת עומק לאדינסון קבאני שנעדר מה-3:3 המטורף מול יובנטוס באמצע השבוע, ובדקה ה-41 בלרים דזמאילי כבש בבעיטה מחוץ לרחבה את הראשון שלו במדי נאפולי. לואיס מוריאל צימק עבור לצ'ה בדקה ה-54, אך קבאני השלים צמד בדקה ה-82 וכל שנותר לדניאלה קורביה זה להמתיק את הגלולה בתוספת הזמן.

מילאן ראשונה אחרי 0:2 על גנואה

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully