וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אם לא נתעורר, נסתבך מאוד בתחתית"

4.12.2011 / 9:43

שחקנים בבית"ר ירושלים מודאגים: "קצב צבירת נקודות שמוביל לירידה". נעים העיר לעדן נחמני וסטיבן כהן, מחמאות לברק משה

בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים שררה אכזבה קשה בתום ה-0:0 נגד מכבי פתח תקוה אמש (שבת) בטדי. השחקנים חשו כי לא הגיע להם יותר מתיקו, אבל היו מאוכזבים מההחמצות בסיום ובעיקר מהעובדה שהקבוצה שוב קרובה להסתבכות בתחתית. שחקן בקבוצה אמר: "היה ברור שמתישהו קבוצות כמו באר שבע ולדעתי גם הפועל חיפה יתחילו לנצח. אנחנו עם חמש נקודות בתשעת המשחקים האחרונים וזה קצב של קבוצה שתרד ליגה. אנחנו חייבים להתאושש ולהתחיל להביא נקודות".

שחקן אחר התייחס לקהל: "היציע המזרחי מעודד ונותן גב ברוב דקות המשחק כמו תמיד , אבל במערבי התחילו לקלל שחקנים ואת יובל נעים וזה פוגע בקבוצה. הם צריכים להבין שאנחנו עם הרבה מאוד צעירים וסגל קצר וצריכים את הגב שלהם כדי לשרוד את העונה הזאת".

יובל נעים היה יחסית שקט בסיום. המאמן העיר לשי מוטאי על העובדה כי לא סיים בבעיטה מהלך לקראת הסיום ואמר לו: "למה לא בעטת לשער? מה אתה מקפיץ לי את הכדור כשאתה 10 מטר מהשער? ככה לא נגיע לכלום". ללא קשר לדבריו של נעים, מוטאי ירד מהמגרש דמעות בסיום המשחק ושחקנים ניסו להרגיע אותו. מוטאי אמר להם: "עד שאני מקבל הזדמנות, אני לא מצליח לי לעשות מהלך שירים אותי. מי יודע מתי אני אקבל עוד הזדמנות?".

גם עדן נחמני נראה מאוכזב בסיום. נעים הרבה להעיר לשחקן הצעיר על הפעולות הלא מדוייקות ובסיום גם אמר: "הצעירים תמיד התלוננו שהם לא מקבלים דקות, אז השנה יש להם הזדמנות והם צריכים לקחת אותה בשתי ידיים. בכל מה שקשור להחלטות באזור שקרוב לשער - הם קיבלו החלטות גרועות מאוד והם צריכים לשפר את יכולת קבלת ההחלטות הזאת".

ברוכיאן בספק גם לבני יהודה

משחקן אחד צעיר נעים דווקא היה מרוצה: "מצד שני אנשים היו יכולים לראות את ברק משה, שעשה עבודה טובה מאוד אחרי הרבה זמן שלא שיחק ויוכל לעזור לנו בהמשך. ברבע שעה האחרונה הוא עשה שטויות כי לא היה לא אויר ושהחמצן לא עולה לראש זה נראה כמו שזה נראה".

הקשר קובי מויאל מתח את השריר לקראת הסיום וביקש לצאת מהמשחק, אבל המאמן אמר לו: "אני חייב אותך על המגרש, לברק משה כבר אין אויר ואני לא יכול להוציא אותך, אני רוצה לנצח את המשחק". נעים הרבה להעיר לסטיבן כהן במהלך המשחק על כך שהוא לא משחרר כדור בזמן. השחקן גם הוחלף בשל כך. כשכהן יצא, הוא אמר למאמן: "אין למי למסור, כולם עומדים באמצע".

לקראת המשחק נגד בני יהודה בשבוע הבא, בקבוצה מקווים שאבירם ברוכיאן יהיה כשיר, למרות שקיים ספק גדול אם הדבר יקרה. דן איינבינדר צפוי לחזור לסגל הקבוצה לאחר שנעדר אתמול עקב כרטיסים צהובים וברק משה צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בהרכב הפותח. בשבועיים הקרובים צפויה הפגישה בין איציק קורנפיין, יובל נעים ונציגו של ארקדי גאיידמק בנוגע לחיזוק, כאשר בבית"ר מקווים מאוד שאכן יינתן סכום של לפחות כמיליון שקל לסגירת החור בבקרה (300 אלף ש"ח) ולרכש לקראת ינואר.

יובל נעים: "הקהל מתלונן כי הוא רגיל לבית"ר של פעם"
בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully