וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "הקהל מתלונן כי הוא רגיל לבית"ר של פעם"

מאמן בית"ר לא מתרגש מהאוהדים, שזעמו על היכולת מול מכבי פ"ת: "המעמד שלי חזק". לחמן: "שיחקנו פנטסטי רוב המשחק"

שתי קבוצות לחוצות, משחק חלש ואפס שערים, זה מה שהניב הערב (שבת) המפגש באצטדיון טדי בין בית"ר ירושלים למכבי פתח תקוה, שסיימו בתיקו 0:0. המלאבסים שלטו במחצית הראשונה והחמיצו הרבה, בית"ר התעוררה מעט במחצית השנייה, כשקובי מויאל היה קרוב מכולם ושלח כדור לקורה עשר דקות לסיום.

מאמן בית"ר יובל נעים ניסה לא להתרגש יותר מדי מהתוצאה והיכולת הרעה: "בית"ר לא מסתבכת בתחתית. היום ראיתם את המקסימום שאפשר להוציא מחומר השחקנים הקיים. הם רצו, הגיעו למצבים ומי שמצפה לדברים אחרים טועה ומטעה. שיחקנו היום בלי שחקנים מובילים כמו ברוכיאן והרוש וזה מה שיש לנו. איציק קורנפיין רוצה לחזק את הקבוצה יותר מכולם, זו לא חוכמה לזרוק סיסמאות. בזכותו של איציק יש פה בכלל קבוצה. שיחקנו נגד קבוצה בליגה שלנו, יכולנו לנצח או להפסיד, אז אנחנו לוקחים את הנקודה וממשיכים הלאה".

נעים גם עסק במעמדו בקבוצה, שמוצאת עצמה במקום ה-12 בלבד, כמו גם בקריאות הבוז הצורמות של הקהל במהלך ובסיום המשחק: "המעמד שלי יותר חזק מכל המאמנים האחרים בליגה ביחד. היום שיחקנו עם 12 שחקנים מקומיים, אין דבר כזה בשום מקום בעולם. חבל שבחלק הקדמי אנחנו לא עושים את העבודה, אבל שוב, אין לי טענות לשחקנים, הם נתנו את המקיסמום. הקהל שצועק ומתלונן אולי רגיל לבית"ר של פעם, הנוצצת".

מויאל, שכאמור היה הכי קרוב לכבוש הערב ואף היה אחת מנקודות האור הבודדות בשורות בית"ר, הוסיף: "אני חושב שלא שיחקנו מספיק טוב, כל הקבוצה וגם אני. יש לנו המון עבודה ואנחנו צריכים להשתפר. אנחנו יודעים שיהיה קשה, אבל נעשה כל מה שצריך. זה לא סוד שאנחנו צריכים חיזוק, נקווה שיצטרפו שחקנים בינואר, אבל אנחנו צריכים לעשות את העבודה על המגרש. התפקיד שלי הוא למשוך את הקבוצה ולעזור לה ואני מקווה שנצא מהמצב כמה שיותר מהר. העיקר שעצרנו את רצף שני ההפסדים".

פתח תקוה יכולה להרגיש מתוסכלת מאוד. המלאבסים היו יותר טובים ברוב שלבי המשחק, אך חוסר ריכוז מנע מהם שערים. האכזבה ניכרה על המאמן אייל לחמן בסיום: "שלושת רבעי משחק היינו פנטסטים, הכתבנו את הקצב, אבל לקראת הסוף רצינו יותר מדי את השער ובגלל זה כמעט איבדנו את המשחק. ההגנה שלנו התייצבה, לא רק בזכות שחקני ההגנה, אלא בזכות כולם, גם החלוצים עוזרים. המטרה של הקבוצה היא להגיע למצבים, משם זה עניין של יום או שקט של שחקן ועל זה אני לא בא בטענות, פעם זה נכנס ופעם זה לא. בחלק נכבד מהמשחק שיחקנו עם שלושה חלוצים. הם לא תמיד מקבלים את ההחלטה הטובה, אבל מגיעות להם מחמאות, הם עבדו קשה".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully