וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 0:0 בין בית"ר ירושלים למכבי פתח תקוה

משחק חלש בטדי הותיר את שתי הקבוצות מאוכזבות. בן חיים החמיץ הזדמנות גדולה, מויאל נגח לקורה. בית"ר בלי ניצחון בטדי

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

בית"ר ירושלים אומנם עצרה הערב (שבת) את רצף שני ההפסדים שלה, אבל היא לא הצליחה לצבור שלוש נקודות ולברוח מעט מהתחתית הלוהטת וסיימה בתיקו 0:0 ביתי מול מכבי פתח תקוה, שמצידה לא הצליחה לצבור ניצחון שני ברציפות.

ברק משה שחקן בית"ר ירושלים (שמאל) מול טל בן חיים שחקן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
ברק משה מנסה לעצור את טל בן חיים/מגד גוזני

לדף המשחק

אף קבוצה לא יצאה מרוצה מהמשחק. עבור בית"ר, מדובר במשחק שני בטדי המשופץ העונה, אך האוהדים הצהובים טרם ראו בו ניצחון או לחלופין את הקבוצה שלהם מציגה משחק ראוי. פתח תקוה מצידה, קיוותה גם היא לשלוש נקודות שיתנו לה קצת אוויר לנשימה ורוגע, אך הקבוצה של אייל לחמן, שהצליחה רק פעם אחת העונה לרשום רצף של שני ניצחונות, שוב לא עמדה במשימה וירדה מתוסכלת מאוד מכר הדשא, לאחר שהיא בהחלט שלטה, בעיקר במחצית הראשונה, אך החמצות רבות, בעיקר אחת גדולה של טל בן חיים, לצד יכולת טובה של שוער בית"ר אוהד סיידוף הצעיר, הותירו את התוצאה מאופסת.

במחצית השנייה המקומיים התעוררו מעט וניסו לתקוף, אולם ללא תכלית ממשית וניכר כי הם מתקשים ללא הקפטן הפצוע אבירם ברוכיאן, כשהקהל הבית"רי נע בין שירי עידוד לשריקות בוז צורמות. עשר דקות לסיום, קובי מויאל יכול היה להכריע את המשחק, אבל הנגיחה שלו הלכה רק לקורה ובית"ר נאלצה להסתפק בנקודה. בעקבות התוצאה בית"ר נותרת במקום ה-12, שבע נקודות מעל לקו האדום ובמחזור הבא היא תצא למשחק חוץ מול קבוצה נוספת שנמצאת בצרות, בני יהודה. מכבי פתח תקוה, שתארח את הפועל עכו, דילגה למקום העשירי.

מהלך המשחק

דקה 4: כדור ארוך נשלח למרעי, שעצר על החזה, התגבר על פורטיז'ו וניסה את מזלו מ-25 מטרים בכדור מהאוויר, שחלף מעט מעל למסגרת.

דקה 8: כדור חופשי של פתח תקוה עלה לרחבה. אורי אוזן נותר לבדו ומשישה מטרים נגח לא מספיק טוב, סיידוף ירד והדף.

דקה 17: פתח תקוה ממשיכה ללחוץ. הפעם בן חיים הקפיץ כדור מעניין למעבי, שהגיע מאחור ומחוץ לרחבה בעט מהאוויר, שוב סיידוף היה במקום.

דקה 32: בן חיים גנב כדור במרכז המגרש, שעט קדימה והניף את הרגל מ-25 מטרים. הכדור חמק סנטימטרים מהקורה השמאלית.

דקה 45: רגע לפני המחצית, הזדמנות ענקית לפתח תקוה. קבהא שלח את בן חיים, שעבר את סיידוף, אבל פורטיז'ו ניצב על הקו והדף עם גופו. פתח תקוה סיימה מחצית טובה, אבל ללא שערים.

דקה 52: סופסוף הזדמנות גם לבית"ר. דיאמנט העביר לעמרם, שהגביה לבן שושן. האחרון שלח את הכדור מזווית קשה לרשת החיצונית.

דקה 55: בית"ר ממשיכה להתעורר. הפעם מויאל ניסה מ-30 מטרים כדור חזק, שטראובר הדף לקרן.

דקה 80: כדור קרן לבית"ר מצד ימין עלה לרחבה, מויאל התרומם נהדר ונגח בעוצמה, ישר לקורה. צ'אנס גדול לבית"ר.

הרכב בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף, אלי דסה, אנדריי פיליאבסקי, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, קובי מויאל, ברק משה, אופיר עמרם (שי מוטאי, 62), סטיבן כהן (שי חדד, 76), לירון דיאמנט (עדן נחמני, 62), עמית בן שושן.

הרכב מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, אורי אוזן, תומר אלבז, שי מימון, טל מעבי, אסי משיח, מרואן קבהא, מריו צארביץ', דני פרדה (עומר גולן, 57), טל בן חיים, ויקטור מרעי.

יובל נעים בסיום: "מה לעשות, אין לי את ז'רום לרואה וגאנסו"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully