וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק ריברי: "זכייה באליפות החורף חשובה לנו מאוד"

הצרפתי, שכבש צמד בניצחון על ברמן, מסמן מטרה מיידית. היינקס: "אריאן רובן הביא שינוי". קלופ: "היינו טובים מגלדבאך"

סדרי העולם חזרו אמש (שבת) בליגה הגרמנית. בורוסיה מנשנגלדבאך ובורוסיה דורטמונד, שהוליכו את הטבלה לפני המחזור ה-15, סיימו בתיקו 1:1 ביניהן. מי שניצלה זאת כדי לעקוף את שתיהן ולשוב למקום הראשון הכל כך מוכר לה היא באיירן מינכן, שקטעה רצף של שני הפסדי ליגה והביסה 1:4 את ורדר ברמן.

הבווארים, שהבטיחו כבר את המקום הראשון בבית א' בליגת האלופות יצאו כעת בראש שקט יותר למשחק החוץ הקשה מול מנצ'סטר סיטי ביום רביעי הקרוב. גיבורי הניצחון של האדומים היו פרנק ריברי שכבש צמד ואריאן רובן, ששב מפציעה, עלה מהספסל במצב של 0:0 ושלח צמד פנדלים פנימה. ההולנדי אמר בסיום: "לא היה לי קל להתמודד עם עוד פציעה, אני עוד רחוק מהכושר בו אני צריך להיות". ריברי הוסיף: "ההפסד מול מיינץ בשבוע שעבר היה מסריח לכולנו. היינו עצובים, כועסים ועצבניים בימים האחרונים והגבנו טוב. זכייה באליפות החורף חשובה לנו מאוד".

המאמן יופ היינקס נשמע רגוע ומרוצה אחרי שבאיירן עצרה את המפולת: "שיחקנו טוב, היינו בקצב הנכון וכל השחקנים עזרו זה לזה בהגנה. חשוב לנו להיות במקום הראשון, אריאן רובן הביא שינוי".

מי שנותרה מאוכזבת כאמור אחרי משחקי אמש היא דורטמונד. הקבוצה של יורגן קלופ נבלמה מעט אחרי התקופה הנפלאה, אבל היא בהחלט יכולה להיות מרוצה מנקודה בחוץ מול גלדבאך המפתיעה. קלופ חשב בסיום שקבוצתו, שלא הפסידה בליגה כבר חודשיים וחצי, הייתה ראויה ליותר: "היה משחק טוב, התיקו טוב לנו, אבל אני חושב שהיינו טובים יותר". לוסיאן פאברה, מאמן היריבה, שהצליחה להשוות 13 דקות לסיום מרגליו של מייק האנקה, הסכים איתו באופן חלקי: "הם בהחלט שלטו במחצית הראשונה. גם בהמשך התקשינו, אבל הלכנו קדימה ולחצנו. אני מסתפק בנקודה הזו".

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully