וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן חזרה למקום הראשון

הבווארים התאוששו משני ההפסדים עם 1:4 על ברמן, וניצלו את ה-1:1 בין גלדבאך לדורטמונד. 45 דק' לשכטר, תיקו ללאוטרן

אחרי שני הפסדים רצופים, באיירן מינכן השקיפה הערב מהצד על קרב המוליכות בין מנשנגלדבאך לדורטמונד, אך המפגש הזה הסתיים ב-1:1 והבווארים ניצלו זאת כדי לכבוש את הפסגה מחדש עם 1:4 ביתי על ורדר ברמן הרביעית. שוב חילופי מקומות בצמרת הצפופה של הבונדסליגה, כשבאיירן עם 31 נקודות מקדימה בנקודה את דורטמונד וגלדבאך. איתי שכטר שיחק 45 דקות כמחליף ב-1:1 של קייזרסלאוטרן מול הרטה ברלין. המחזור נפתח ביום שישי עם ניצחונה של לברקוזן 0:2 על הופנהיים.

באיירן מינכן - ורדר ברמן 1:4

אחרי שני הפסדים רצופים שהעלו את הלחץ במועדון לנקודת רתיחה, באיירן מינכן נרגעה עם ניצחון ביתי גדול בקרב הצמרת מול ורדר ברמן, שלא ניצחה את הבווארים כבר שמונה משחקים. אריאן רובן נשאר על הספסל בפתיחה, התכסה היטב ובדקה ה-22 ראה את פרנק ריברי מבקיע במתפרצת קטלנית, אחרי כדור חופשי של האורחים ויציאה מהירה של דויד אלאבה המבשל.

ברמן ידעה שניצחון באליאנץ ארינה יאפשר לה לעקוף את באיירן, אך התקשתה לייצר מצבים במחצית הראשונה. לאחר ההפסקה היא הצליחה להלחיץ את המארחים, כשבדקה ה-52 מרכוס רוזנברג השבדי בעט פנימה מ-16 מטרים וקבע 1:1. יופ היינקס הקפיץ מהספסל את רובן, וההולנדי הגיב אחרי תשע דקות עם פנדל מדויק בדקה ה-69, שנשרק בעקבות עבירה על תומאס מולר ברחבה. ריברי הנפלא השלים צמד בדקה ה-77, רובן עשה אותו דבר מהנקודה הלבנה בדקה ה-83 לאחר הרחקתו של ארון האנט, ובאיירן שוב במקום הראשון.

מנשנגלדבאך - דורטמונד 1:1

קרב הפסגה שהפגיש בין שתי המוליכות נפגם בעקבות היעדרותו של מרקו רויס, כוכבה הגדול של מנשנגלדבאך, אבל בכל זאת סיפק מתח רב וחלוקת נקודות בין שתי קבוצות מצוינות שאיבדו יחד את הפסגה. דורטמונד כבר הוליכה וראתה באופק את הניצחון השמיני שלה בתשעה משחקים, אבל מנשנגלדבאך שנעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים הצליחה לפחות למצוא את השוויון.

ראול בובאדיז'ה פתח מאחורי מייק האנקה בהתקפת גלדבאך, אבל החלוץ החם בצד השני היה הראשון למצוא את הרשת. מריו גצה הגביה כדור קרן בדקה ה-40, ורוברט לבנדובסקי הפולני נגח פנימה את ה-11 שלו העונה בליגה. יורגן קלופ ושחקניו ניסו לשמור על היתרון, אך המארחת הנלהבת איזנה מרגלי מייק האנקה בדקה ה-72.

לברקוזן - הופנהיים 0:2

שחקניו הלא יציבים של רובין דוט אולי לא אוהבים את הסטטיסטיקה של הקבוצה בשבועות האחרונים (שלושה ניצחונות משבעה משחקים כולל הניצחון הנוכחי). מה שכן, הם אוהבים סטטיסטיקה אחרת שאומרת שקבוצתם מעולם לא הפסידה להופנהיים, וזה בהחלט קרה גם הפעם. למעשה, עבור הופנהיים זה היה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, בעוד שלברקוזן הצליחה להיצמד לחמישייה המובילה בבונדסליגה.

החגיגה של לברקוזן החלה בדקה העשירית של המשחק, כשאחרי החמצה שלה, ארן דרדיוק התמקם טוב ברחבה ונגח פנימה את השער הראשון. בדקה ה-79 נשקעה תוצאת המשחק כשסטפן קיסלינג בישל בנגיחה לסידני סאם, שבעט מהצד השמאלי של הרחבה פנימה וקבע 0:2.

קייזרסלאוטרן - הרטה ברלין 1:1

ללא גילי ורמוט ששוב לא נכלל בסגל ועם איתי שכטר על הספסל, קייזרסלאוטרן ספרה משחק חמישי ללא ניצחון ונותרה עמוק בתחתית. הפתיחה דווקא הייתה טובה מבחינת המארחים, שנהנו משער עצמי של רומן הובניק כבר בדקה החמישית. אלא שהתשובה של הרטה ברלין הייתה מהירה, ורפאל כבש בדקה ה-14 אחרי בישול של המגן כריסטיאן לל. שכטר נכנס בדקה ה-46 והוסיף לשליטה המוחלטת של קייזרסלאוטרן, אך לא הצליח לסדר ניצחון לקבוצתו.

משחקים נוספים:

וולפסבורג - מיינץ 2:2
לוולפסבורג: מריו מנדז'וקיץ' (10), אלכסנדר מדלונג (41). למיינץ: אנדראס איבנשיץ (70 בפנדל)

פרייבורג - האנובר 1:1
לפרייבורג: פאפיס סיסה (67). להאנובר: פליקס בסטיאנוס (44, עצמי)

שטוטגרט - קלן 2:2
לשטוטגרט: כריסטיאן גנטנר (29 ו-36), לקלן: לוקאס פודולסקי (15, פנדל, 88).

עוד בנושא:

התבוסה הכי גדולה בתולדות הכדורגל הגרמני

שכטר: ”בישראל האימון נגמר כשקורץ מסיים רק את החימום”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully