וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו ראניירי: "אסור לנו לרחם על עצמנו"

אינטר חזרה להפסיד והיא עדיין בתחתית. המאמן ניסה לנחם את פאציני שהחמיץ פנדל. באודינזה חגגו ניצחון נדיר בסן סירו

אודינזה המפתיעה אפשרה למילאן לברוח לה רק למשך 24 שעות, ואמש (שבת) נצמדה אליה שוב. הרוסונרי ניצחו בגנואה ביום שישי, אבל אודינזה חזרה אתמול מסן סירו עם 0:1 יקר על אינטר והיא במקום השני עם מספר נקודות זהה לזה של האלופה. עכשיו שתיהן מקוות שיובנטוס תאבד היום נקודות נגד צ'זנה.

לקבוצה מצפון-מזרח איטליה זה היה ניצחון חוץ ראשון על אינטר מאז פברואר 2004 והמאמן פרנצ'סקו גווידולין אמר: "ניצחון של אודינזה בסן סירו זה לא דבר שכיח. אנחנו אוספים נקודות ולהיות במקום הראשון ביחד עם מילאן זה דבר נפלא. במחצית השנייה הגיע לנו לנצח ואני מרוצה מכך שהשחקנים שלי עברו את המבחן הזה".

המשחק אתמול הסתיים עם שער אחד של מאוריסיו איסלה, אבל היה דרמטי ומלא בארועים. שתי הקבוצות סיימו ב-10 שחקנים והחמיצו פנדלים, כשאינטר מבכה את מר גורלה עם החמצה של ג'מפאולו פאציני בדקה ה-89. הנראזורי מדורגים במקום ה-15, ארבע נקודות מהקו האדום ו-12 מהמקום השלישי המוליך לליגת האלופות.

פאציני החמיץ בגלל שהוא החליק ולמאמנו קלאודיו ראניירי זה הזכיר את ג'ון טרי: "אמרתי לפאציני אחרי המשחק שיש אנשים שהפסידו בגמר ליגת האלופות בגלל שהם החליקו בפנדל, כך שאין לו מה להיות מיואש. אני בטוח שהוא לא יישן טוב בשניים-שלושה הלילות הקרובים, אבל הוא יתגבר על זה".

ראניירי הוסיף: "אנחנו חייבים להילחם עד סוף העונה ולראות מה נצליח לעשות, בלי לרחם על עצמנו. נמשיך לעבוד קשה. אני תמיד נשאר מלא ביטחון, אבל אנחנו צריכים להאמין במשהו".

אודינזה נדבקה למילאן, נאפולי גברה על לצ'ה
כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully