וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבע ברקאי: "הייתי בשוק כשהשופט שרק לפנדל"

4.12.2011 / 9:00

בהפועל עכו מאוכזבים מהפנדל שנשרק לחובת הקבוצה נגד קרית שמונה, הבלם: "מעודד שיש לנו דרך". רועי לוי ייעדר כחודש

אחרי שקטפו כל מחמאה אפשרית כמעט, הפועל עכו נחתה הבוקר (ראשון) אל הקרקע בעקבות הפסד שני ברציפות שהצניח את הקבוצה עד למקום השמיני בטבלה. חוסר נחת ובעיקר עצבים נראו אצל קברניטי הקבוצה לאחר ההפסד 2:1, ובעיקר טעות סביב העובדה שהקבוצה נענשה בפנדל לא מוצדק, שלמעשה הכריע את המשחק. כידוע, בדקה ה-32 ראה השופט דניאל בר נתן את שגיב כהן מפיל את ברק בדש, והחליט לשרוק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים, שנוצלה, למחאת אנשי עכו.

עם סיום המשחק התנפלו שחקני עכו על השופט וניסו להסביר לו כי טעה בשיקול הדעת. "אני רואה שוב ושוב את המהלך, ואין שום פנדל במהלך הזה", טוען עוזרו של אלי כהן, איציק טוויזר. "לצערי הרב זה חלק מטעויות שיש בכדורגל, וצריך לחיות עם זה. זה לא מתאים ששחקנים ניגשו לשופט גם אם הוא טועה, אבל החבר'ה, כעסו ודיברו, ואנחנו לא עושים מזה עניין".

מלבד ההפסד הכואב, בקבוצה ממשיכים לסבול בשבועות האחרונים ממכת פציעות. אחרי שדימקאו פידליס ומשה מישאלוב נפצעו מוקדם יותר, הצטרף אליהם גם רועי לוי, שהוחלף בדקה ה-20 אחרי שער השוויון של ברק בדש. לוי פונה לבית החולים ושם התברר כי הוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי, מה שיצריך החלמה של כארבעה שבועות. מי שאמור למלא את מקומו בזמן הזה הוא שגיב כהן. בנושא אחר, אוהדי הקבוצה השמיעו במהלך היממה האחרונה את כעסם סביב החלטותיו של המאמן אלי כהן. בין השאר הביעו כמה מהם פליאה סביב העובדה שנבוישה מרינקוביץ', שהצטרף העונה לקבוצה, כלל לא שולב במשחק.

בלם הפועל עכו גבע ברקאי התייחס הבוקר למשחק, ואמר לוואלה! ספורט: "זה מאכזב שהפסדנו כך. ספציפית לגבי הפנדל, הייתי מטר מהאירוע והייתי בשוק שהשופט שרק. בכל מקרה, אנחנו לא צריכים להסתמך על דברים כאלו. במחצית הראשונה לא היינו במשחק, ובמחצית השנייה היינו טובים יותר, אך זה לא בא לידי ביטוי בשערים. במבחן התוצאה אולי נכשלנו, אבל רואים שיש לנו דרך. אנחנו יודעים לעמוד על המגרש ולא נבהלים מאף קבוצה".

סביב העובדה שהפסד נוסף עלול לדרדר את הקבוצה עוד יותר אל החלק התחתון בטבלה, אמר הבלם הוותיק: "לא הסתנוורנו מהמקומות שהגענו אליהם, ואנחנו מודעים לכך שיש הפרשים קטנים בנקודות בין הקבוצות. אני חושב שדווקא עכשיו תהיה חשיבות לדרך, ואם נמשיך בה, אין לי ספק שנסיים במקום טוב יותר מהמקום שבו אנחנו נמצאים עכשיו".

הפועל עכו הפסידה 2:1 לעירוני קרית שמונה

עוד תגובות מהמשחק

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully