וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "זה ניצחון שהוא קפיצת מדרגה"

מאמן קרית שמונה חגג את ה-1:2 על עכו והעלייה לפסגה. אבוחצירא: "כולנו שמחים ורואים את זה". כהן: "מרוצה מהדרך"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין
עריכה: יותם בן-דוד

זה כבר לא חדש, זה כבר לא מפתיע, ובכל זאת זה מחזה מרענן: עירוני קרית שמונה חזרה הערב (שבת) לפסגה. הקבוצה של רן בן שמעון חזרה מפיגור בדרך לניצחון 1:2 על הפועל עכו בחוץ, במשחק שפתח את המחזור ה-14 בליגת העל, והמחיש את הכוונות הרציניות של הקבוצה של איזי שירצקי. ברק בדש כבש שער בדקה ה-17, ושמעון אבוחצירא השלים בדקה ה-32 מהפך בפנדל מפוקפק, וזאת אחרי שהקבוצה של אלי כהן כבר הובילה משער של אלכסנדר דוידוב בדקה השמינית. במחזור הבא רן בן שמעון ושחקניו יארחו את הפועל תל אביב למשחק העונה הכי צפוני בתולדות הליגה. יהיה מעניין.

אבוחצירא: "שמחים לחזור לפסגה"

מאמן קרית שמונה רן בן שמעון היה מרוצה במיוחד ואמר: "אפשר להגיד שנרקמת לנו מול העיניים קבוצה יוצאת מן הכלל, עם לב גדול ויכולת. אבל אנחנו ממשיכים הלאה".

על מפגש הצמרת מול הפועל תל אביב במחזור הבא, אמר בן שמעון: "הבאנו את עצמנו למצב בו אנחנו מתחרים על משהו גדול ויפה. מגיע לשחקנים שלי כי הם עובדים קשה. כל הזמן שואלים אותי לגבי אמונה, אבל אני חושב שכל זה לא היה נבנה בלי אמונה של הבעלים והצוות. ניצחנו היום משחק קשה באצטדיון קשה מול קבוצה טובה מאוד. זה ניצחון של קפיצת מדרגה".

על הרכש שקרית שמונה צפויה לבצע בינואר, הוסיף המאמן: "יש לנו לעבור את חודש דצמבר, אם לא נעבור אותו טוב אז ינואר לא מעניין. לפעמים אין תחליף ללב גדול".

כובש הפנדל שמעון אבוחצירא הוסיף: "היה משחק טוב, משחק הקרבה. כולם הצטיינו. כל הקבוצה, כל השחקנים. כולם מצטיינים במערכת וצריך לתת להם את הקרדיט. אנחנו שמחים מאוד שעלינו למקום הראשון. ניצחנו במגרש קשה מאוד, מול אחת הקבוצות הכי טובות בליגה. כולנו שמחים וראו את זה על המגרש. אנחנו עובדים קשה ובשבוע הבא יש לנו משחק מול הפועל תל אביב, שהיא קבוצה מצוינת. אני לא חושב שיש טעם להגיד אם אנחנו טובים יותר מהפועל או לא".

ברק בדש: "כמובן שהיה פנדל, השופט עמד קרוב ושמע את המכה ברגל שלי. אני חושב בלי קשר הגיע לנו הניצחון. אם תדברו איתי בשבוע הבא, אם ננצח את הפועל תל אביב, אוכל לדבר אחרת. בינתיים אנחנו לא מדברים על אליפות. יש לנו קבוצה טובה וחזקה שלא במקרה נמצאת במקום הראשון. אני קונה תיקו במשחק בין הפועל תל אביב למכבי חיפה".

הפועל עכו בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

כהן: "בטוח שנחזור לנצח"

מאמן הפועל עכו אלי כהן אמר בסיום: "הצופים ראו בבית אם היה פנדל או לא. במחצית הראשונה פתחנו טוב. משום מה הלכנו אחורה ונתנו להם לשחק. במחצית השנייה לחצנו, שלטנו במשחק והגענו למצבים. זה לא הספיק, אבל צריך להסתכל קדימה ולהמשיך לעבוד. אנחנו אחרי שני הפסדים, אבל לא נורא".

על ההפסד השני ברציפות הוסיף כהן: "אנחנו בסך הכל בחצי עונה. על אף שהפסדנו, גילינו יכולת טובה גם היום וגם בחיפה. אנחנו לא מרוצים מהתוצאה, אבל מהדרך. אני בטוח שנחזור לנצח ולגלות יכולת טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully