וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 1:2 את הפועל עכו

שער של בדש (17) ופנדל של אבוחצירא (32) השלימו מהפך, לאחר שער של דוידוב (8) והעלו את רן בן שמעון לפסגה

מי אמר שעירוני קרית שמונה לא מספיק חזקה או יציבה כדי לרוץ בצמרת הגבוהה ואולי אפילו להיאבק על התואר? הקבוצה של רן בן שמעון הוכיחה הערב (שבת) בפעם המי יודע כמה העונה שהיא קבוצה חזקה מאוד עם אופי. עירוני קרית שמונה חזרה מפיגור ל-1:2 בחוץ מול הפועל עכו הטובה, במשחק שפתח את המחזור ה-14 בליגת העל בזכות שערים של ברק בדש בדקה ה-17 ושמעון אבוחצירא לאחר פנדל מפוקפק בדקה ה-32. בכך הם השלימו מהפך לאחר שאלכסנדר דוידוב העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה השמינית.

לדף המשחק

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה (ימין) עם סלאח חסארמה. אדריאן הרבשטיין
ניצל פנדל לא מוצדק, אבל אותו זה לא מעניין כי הוא יצא עם שלוש נקודות. אבוחצירא עם חסארמה/אדריאן הרבשטיין

קרית שמונה עלתה באופן זמני למקום הראשון עם 29 נקודות, שתיים יותר מהפועל תל אביב, שתשחק מול מכבי חיפה ביום שני. עכו נותרה במקום השישי עם 21 נקודות. אגב, בשבוע הבא קרית שמונה תארח את הפועל תל אביב. משחק העונה?

קרית שמונה, שניצחה את יריבתה על תואר הקבוצה המרעננת הצפונית, רשמה את ניצחון הליגה השלישי ברציפות שלה והשביעי בשמונת המחזורים האחרונים. נראה שכל הכתרים שהוצמדו לראשה של הקבוצה הכי צפונית בליגה היו מוצדקים לחלוטין ולא גוזמאות של התקשורת. הקבוצה של רן בן שמעון נראתה מאומנת, מסודרת והניעה את הכדור נהדר, כשבנוסף היא הציגה ביטחון עצמי גבוה ולא נבהלה גם כשנקלעה לפיגור מוקדם ושמרה על תכנית המשחק שלה. הדבר היחיד שהיה קצת מסורבל במשחק של קרית שמונה הוא מספר הנבדלים העצום של אבוחצירא ובדש, שצריכים להיות קצת יותר זהירים.

מנגד, קשה לבוא בטענות לעכו. הקבוצה של אלי כהן, שנראתה מצוין מול מכבי חיפה במחזור הקודם והפסידה 1:0 לאחר שגם החמיצה פנדל, שוב הייתה ראויה ליותר מהפסד, אך ספגה מפנדל מפוקפק ביותר והחמיצה מספר הזדמנויות קורצות במיוחד, כשהבולטת שבהן הייתה של סטפן שצ'פוביץ'. מה עוד שאלי כהן איבד את רועי לוי הפצוע כבר בדקה ה-20. עכו יודעת שמבחן לא פחות חשוב מבחינתה יגיע במחזור הבא, כשנוכל לראות אם היא מסוגלת לצאת מהרצף השלילי אליו נכנסה במשחק חוץ לא פשוט מול מכבי פתח תקוה.

מהלך המשחק

דקה 8: גול! מסירת עומק מצוינת של שצ'פוביץ' מצאה את דוידוב, שבעט טוב, עמוס נגע אבל לא הצליח למנוע את השער. 0:1 להפועל עכו.

דקה 11: הגבהה של דנין מצאה את שצ'פוביץ', שנגח משמונה מטר, עמוס קלט.

דקה 17: גול! מסירת עומק של נג'ובו מצאה את אבוחצירא, שנבלם על ידי רועי לוי, הכדור מצא את בדש, שבעט פנימה. 1:1 בין הפועל עכו לעירוני קרית שמונה.

דקה 20: מאטוביץ' קיבל מסירה באגף שמאל והגביה לרחבה, אך אבוחצירא ובדש החמיצו את המסירה.

דקה 29: כדור חופשי של מאטוביץ' כמעט מצא את בדש, אך הגיע בסופו של דבר לידיו הבטוחות של גורש.

דקה 32: גול! הרחקה לא טובה של הגנת עכו הגיעה עד בדש, שנבלם על ידי שגיב כהן וזרק את עצמו. בר נתן פסק על פנדל. אבוחצירא בעט מצוין וקבע 1:2 לקרית שמונה.

דקה 55: קפילוטו הרחיק רע עד בדש, שנותר מול גורש, אבל בעט מזווית קשה החוצה.

דקה 65: מסירת עומק של צדק מצאה את גזל, שניסה להגביה, אך הכדור עלה על גג השער.

דקה 74: מסירה ארוכה של שגיב כהן הגיעה לשצ'פוביץ' אחרי טעות של צדק, החלוץ הסרבי נותר לבד מול עמוס אבל בעט ברשלנות החוצה. איזו החמצה!

דקה 80: שצ'פוביץ' הוריד כדור בנגיחה, אך ההתקפה העכואית לא הייתה מספיק חדה ועמוס הציל מהקו.

דקה 82: סלליך חדר פנימה, עבר שני שחקנים ובעט חזק מ-22 מטר, עמוס קלט.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי (שגיב כהן, 20), ניסו קפילוטו, גבע ברקאי, אלירן דנין, יובל שבתאי, עבד מורג'אן, אלכסנדר דוידוב (לואיס זומא, 77), ניקולאס פלצ'וק (גיא דיין, 71), סינטאיהו סלליך, סטפן שצ'פוביץ'.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, דושאן מאטוביץ', סלאח חסארמה, שיר צדק, אלעד גבאי, בריאן חרסיסיץ', ווליאם נג'ובו, רביד גזל (בני בן זקן, 85), אדריאן רוצ'ט (עדי אלישע, 88), ברק בדש (אחמד עאבד, 72), שמעון אבוחצירא.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully