וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "אין כל כוונה לפטר את יוסי אבוקסיס"

3.12.2011 / 22:07

למרות ההפסד בבאר שבע וקללות האוהדים, דמאיו מבהיר: "הדיבורים מסביב הם קשקוש". אבוקסיס: "אנו קבוצת תחתית"

משהו לא טוב עובר על בני יהודה בתקופה האחרונה. דווקא אחרי פתיחה שנטעה תקוות בלב אנשי הקבוצה, הגיע רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון, כשהערב (שבת) נחלה הקבוצה הפסד שלישי ברציפות, 3:1 להפועל באר שבע. אוהדי בני יהודה שוב קראו ליוסי אבוקסיס להתפטר, אך כרגע מעמדו נותר איתן. כ-60 אוהדים אף חיכו לאוטובוס של הקבוצה בשכונת התקווה, ליוו את השחקנים בקללות וביקשו את החלפת המאמן.

ארבעת המשחקים הקרובים יהוו מבחן עבור אבוקסיס. לבני יהודה מצפים משחקי בית מול בית"ר ירושלים, הפועל עכו והפועל חיפה וכן משחק חוץ מול הפועל תל אביב - משמע כולם יתקיימו בבלומפילד. כמו כן, יש כוונה להתחזק בינואר בקשר אחורי ובחלוץ.

"חבל מאוד שהפסדנו, אבל כל הדיבורים מסביב הם קשקוש", הבהיר המנכ"ל משה דמאיו. "מעמדו של אבוקסיס יציב ואין כל כוונה לפטר אותו. התחלנו את המשחק בצורה לא רעה, קיבלנו שני שערים שאחד מהם הלך לחיבורים ובמחצית השנייה ספגנו את השלישי מרחוק. אלה גולים שלא מקבלים בכל משחק, זה לא באשמתו של דלה איינוגבה. אנחנו יודעים שהמצב לא טוב ורק ניצחון יוציא לדרך חדשה, אבל מאמינים בכוח שלנו לעשות את זה".

אבוקסיס ניסה להסביר בסיום: "פתחנו בצורה הכי טובה מבין המשחקים שלנו בתקופה האחרונה, אבל בתקופה לא טובה על כל טעות משלמים. אני חושב שהשער השלישי, שהיה אחד היפים שראיתי בכדורגל, גמר אותנו והוציא לנו את האוויר. גם השער השני של באר שבע היה מדהים. בתקופה כזו גם קבוצות שלא מבקיעות הרבה כובשות נגדנו". אבוקסיס, ששמע את אוהדי קבוצתו שוב דורשים את התפטרותו, אמר על מצבה של הקבוצה: "כרגע אנחנו קבוצת תחתית וננסה לצאת מזה ביחד"

הקפטן כפיר אדרי סיכם לאחר המשחק: "כבר שבעה משחקים שאנחנו לא מנצחים, זה בטח אומר שעובר משהו על הקבוצה. אני חושב שאנחנו צריכים להרים את הראש כי יש פה שחקנים טובים. עם כל הנסיון שלי בכדורגל לא זכור לי משחק כמו היום. פתחנו מצוין, הובלנו והגענו למצבים, ואז קיבלנו משום מקום שני שערים לחיבורים ועוד אחד ששינה כיוון ונכנס. זו תקופה שעוברת, אני מאמין שנחזור לשחק טוב בעתיד".

המשבר של בני יהודה החריף עם הפסד 3:1 בבאר שבע

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully