וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את בני יהודה

גיא לוי זכה בניצחון ראשון בקדנציה המחודשת, כשקבוצתו גברה על בני יהודה בקרב הלחוצות. צמד נפלא לסיראז' נאסר

תגידו מזל טוב לגיא לוי והפועל באר שבע. אחרי שישה משחקים ללא ניצחון, המאמן אסף לראשונה שלוש נקודות בקדנציה המחודשת שלו בבירת הנגב, ועשה זאת בזכות שחקן עליו למעשה כבר חשב לוותר. הפועל באר שבע גברה הערב (שבת) 1:3 על בני יהודה בקרב הלחוצות בווסרמיל, כשכוכב המשחק היה סיראז' נאסר שהבקיע צמד נפלא (17 ו-34) והפך את התוצאה אחרי שער עצמי של ריאן אדלי (10). איציק וקנין (49) חתם את החגיגה עם שער נהדר משלו בבכורה חלומית. באר שבע חוזרת לכבוש אחרי ארבעה משחקים ועולה למקום ה-14 עם שמונה נקודות. בני יהודה בצרות עם משחק שביעי ללא ניצחון, האוהדים שוב קראו ליוסי אבוקסיס להתפטר.

בני יהודה דווקא פתחה טוב ומצאה את הרשת כבר בדקה הרביעית, אך שער הנגיחה של דינו אנדלובו נפסל בטענת נבדל. באר שבע איבדה את שמעון הרוש בגלל פציעה כשבמקומו עלה איציק וקנין הצעיר להופעת בכורה, ובדקה ה-10 גם נקלעה לפיגור. ההגנה המקומית נכשלה בהרחקת כדור קרן, וריאן אדלי כבש לשערו הוא אחרי כדור רוחב של ננאד מרינקוביץ'. שבע דקות לאחר מכן באר שבע השוותה, כשסיראז' נאסר לקח את הכדור משמאל ומ-20 מטרים בעט פנימה. שער ראשון לבאר שבע אחרי ארבעה מחזורים.

בדקה ה-20 ניסה פדרו גלבאן את מזלו מרחוק, אך הכדור שלו חלף מעט מעל המשקוף. בני יהודה המשיכה ליזום. חמש דקות לאחר מכן עוז ראלי הכניס לגלבאן כדור עומק נהדר, אבי יחיאל התערב מאחור וגלש לכדור שעשה דרכו אל השער, אך אוהד לויטה מנע ברגע האחרון שער עצמי שני. בני יהודה החמיצה, והשער נפל מן העבר השני. נאסר הנפלא התקדם מצד שמאל ומ-22 מטרים הפציץ עם טיל אדיר שנעצר רק בחיבורים של דלה איינוגבה. מהפך של באר שבע בדקה ה-34.

חשבתם שבאר שבע תירגע? בדקה ה-49 הגיע תורו של וקנין הצעיר להפציץ מרחוק. הכדור שלו טס מ-25 מטרים לחיבורים וקבע 1:3 לבאר שבע. איזו בכורה קסומה לשחקן שעלה מהנוער. גלבאן ניסה לצמק בדקה ה-52 עם בעיטה ממרחק, לויטה הדף טוב. גם זגורי בחן את לויטה בכדור חופשי מסובב בדקה ה-75, והשוער שוב היה במקום. זגורי ולויטה נפגשו שוב בדקה ה-88, ופעם נוספת ידו של השוער הייתה על העליונה. לראשונה העונה, באר שבע מנצחת בבית.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד לויטה, ריאן אדלי, אבי יחיאל, עודד גביש, שמעון הרוש (נפצע - איציק וקנין, 8), אביתר אילוז, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, סיראז' נאסר (איבן גארידו, 84), דובב גבאי, מוטי מלכה (יוסף אבו לאבן, 90).

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז (שלו מנשה, 62), אביב חדד, דן מורי, כפיר אדרי, עוז ראלי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, ישראל זגורי, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן (אמיר עגיוב, 69), דינו אנדלובו (עמרי רון, 76).

לדף המשחק

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully