וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מילאן מצ'באן וארזם לורבק נבחרו ל-MVP

אקס מכבי תל אביב חולק את המקום הראשון עם כוכב ברצלונה. את החמישייה השבועית משלימים ג'רלס, חריאפה ורודריגס

ההופעה המצוינת של מילאן מצ'באן ביום חמישי נגד מכבי תל אביב במדי פרטיזן בלגרד זיכתה אותו בבחירה ל-MVP של המחזור השביעי ביורוליג. מצ'באן חולק את המקום הראשון השבועי עם שחקנה של ברצלונה, ארזם לורבק, כששניהם השיגו השבוע 25 נקודות מדד.

לראשונה העונה חולקים שני שחקנים את המקום הראשון השבועי. אקס מכבי תל אביב כיכב כידוע בניצחון 71:74 של פרטיזן, ואת המשחק הוא סיים עם 22 נקודות עם אחוזים מצוינים של 6 מ-8 לשתיים ו-3 מ-6 לשלוש, זאת בנוסף לשמונה ריבאונדים, אסיסט וחטיפה אחת עליהם היה חתום. גם ללורבק היה משחק מצוין, והספיקו לו 25 דקות כדי לנצח 45:76 את פרוקום גדיניה. לורבק קלע 15 נקודות עם שתי החטאות בלבד, בנוסף לשמונה ריבאונדים ושני אסיסטים.

את חמישיית השבוע משלימים קרטיס ג'רלס מפנרבחצ'ה אולקר, ויקטור חריאפה מצסק"א מוסקבה וסרחוי רודריגס מריאל מדריד. מצטיין אחר במדדי הסטטיסטיקה הוא מירזה טלטוביץ', שסיים כקלעי המצטיין השבועי אחרי שתרם 27 נקודות בהפסד של קאחה לבוראל לקאנטו.

הריבאונדר המצטיין הוא דמיר מרקוטה, הפורוורד של לובליאנה, שהפסידה 63:57 לסיינה. את תחום האסיסטים הובילו השבוע קרם טונצ'רי (אפס איסטנבול) וקריסטאפס ואלטרס (מלאגה), שחילקו שישה כדורים כל אחד.

הבלוג של גרינוולד עם פרק מיוחד על מצ'באן

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully