וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבטיסלב פסיץ': "מכבי תל אביב תגיע כמו אריה פצוע"

אחרי ההפסד לפרטיזן בלגרד, הצהובים ינסו לתקן את הרושם מול הכוכב האדום בלגרד בליגה האדריאטית (שבת, 19:00, 5)

אחרי אחד מימי חמישי היותר לחוצים במכבי תל אביב, תהיה לה הזדמנות לשפר את המצב רוח לקראת החזרה לארץ כשתתארח בשבת (19:00, שידור ישיר בספורט 5) אצל הכוכב האדום בלגרד בליגה האדריאטית. כנראה שהאוהדים של הכוכב האדום לא אהבו לראות את הצהובים מפסידים ביום חמישי ליריבתם העירונית, אבל מה שבטוח זה שגם הם ימלאו את האולם בבירה הסרבית ויצרו אווירה ביתית.

מכבי תל אביב מובילה את הליגה האדריאטית במאזן 0-8, וערב המשחק היא יכולה להתנחם בעובדה שיריבתה סובלת מעונה נוראית ומחזיקה במאזן של שבעה הפסדים לעומת שני ניצחונות בלבד בליגה. אם זה לא מספיק, סיום השביתה ב-NBA שלח בחזרה לארצות הברית את אדם מוריסון, שיחזק את הכוכב האדום מתחילת העונה. בכל מקרה, נראה שהכוכב האדום רחוקה מלהיות הקבוצה שעשתה צרות למכבי תל אביב בקמפיין הקודם באדריאטית, אבל מאווירה סרבית חמה ביציעים תמיד צריך להיזהר.

במכבי שמרו על שקט תעשייתי ביום שאחרי ההפסד לפרטיזן בלגרד, אבל מאמן הכוכב האדום סבטיסלב פסיץ' התייחס ליריבה הגדולה שהוא עומד לפגוש ואמר: "מכבי מגיעה למשחק כמו אריה פצוע, וזה רק מסבך את העניינים עבורנו כי קבוצות ברמה כזו לא יכולות להרשות לעצמן יותר מדי כשלונות. במשחקים כאלה אני מצפה לראות התעלות של השחקנים הצעירים שלנו".

עבור מכבי תל אביב זה יהיה המשחק הראשון ללא ג'ורדן פארמר, ומי שהתייחס לכך אחרי ההפסד לפרטיזן היה דווין סמית' שאמר: "נתגעגע אליו, אבל אנחנו יכולים להמשיך לשחק חזק ולהצליח בלעדיו, יש לנו 12 שחקנים שיודעים לשחק כדורסל".

בתוך כך, לוואלה ספורט! נודע כי למכבי תל אביב הוצע השחקן ג'וליוס הודג' ((28, 2.01 מ') שמשחק בקבוצת בי.קיי מינסק מבלארוס, אבל סעיף השחרור שלו מקבוצתו לא גבוה. הודג' שיחק במכללת צפון קרוליינה סטייט ונבחר בשנת 2005 במקום ה-20 בדראפט על ידי דנבר.


מכבי תל אביב הפסידה לפרטיזן 74:71 בבלגרד

הבלוג של גרינוולד מסכם את ההפסד בבלגרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully