וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברטו קונטאדור הקים בית ספר לרכיבה בעכו

אלוף הטור דה פראנס וחבריו לקבוצת סקסו בנק בנו תוך 36 שעות מתקן מקצועי שישמש ילדים יהודים וערבים בגליל המערבי

אלוף הטור דה פראנס לשעבר, אלברטו קונטאדור הספרדי, הקים היום (שישי) בית ספר לרכיבה על אופניים בעכו יחד עם חבריו לקבוצת "סקסו בנק" והמנהל המקצועי ביארן ריס. כל זה קרה במסגרת אירועי השקת המיזם לקידום הגליל המערבי, פרוייקט שיזמה רעיה שטראוס בן דרור. המשימה שניתנה לרוכבים היתה להקים תוך 36 שעות בית ספר מקצועי מאפס, כך שביום שישי בבוקר יוכלו ילדים יהודים וערבים ללמוד רכיבת אופניים מקצועית מהטובים בעולם – פעילות שיזם מרכז פרס לשלום.

במהלך כל יום חמישי הרוכבים ניקו את האזור שהיה פעם בית הספר לקציני ים, בנו, צבעו, והכינו בית ספר שיכלול מחסן לאופניים וכיתת לימוד כולל מערך הדרכה. כמו כן, ברחבת בית הספר נצבע מסלול רכיבה מקצועי ונבנה מסלול מכשולים.
אדריכל הפרוייקט, שלומי בן שושן, ניצח על כל העבודות לאחר שבוע של תכנון וכל זאת בהתנדבות.

ביום שישי הגיעו הילדים לשיעור מקצועי מהטובים בעולם והחוויה המשותפת חיברה בין הילדים משני בתי הספר.
בטקס הפתיחה של בית הספר אמרה רעיה שטראוס בן דרור שתרמה להקמת בית הספר: "כילידת הגליל המערבי אני מכירה את מגוון האוכלוסיות הנהדרות שיש לנו וחשוב מאוד שבכל דרך נמצא את המשותף. אין לי ספק שרכיבה על אופניים היא דרך נהדרת להכיר ילדים מרקעים שונים, תראו מה שזה עשה לילדים שהגיעו היום".

ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, הודה לרעיה שטראוס על תרומתה הרבה לעיר עכו ולקבוצת סקסו בנק שעמלה ועשתה את הבלתי יאמן על מנת לתת תרומה כה גדולה לעיר.
לבסוף, פנה ביארן ריס, הבעלים של קבוצת סקסו בנק לילדים ואמר: היה לנו חשוב לתת לכם במתנה את בית הספר הזה ככלי לחיים. עכשיו זה תלוי בכם, אם תתמידו אנחנו בטוחים שתצליחו. את דבריו תרגמה לילדים תמי, מנהלת תחום הספורט ב'מרכז פרס לשלום'. היא הוסיפה כי הספורט זה אחד הכלים ליצור דו קיום ולהראות את המשותף בין ילדים יהודים וערבים.

בשבת ייצא מסע אופניים עם רוכבי קבוצת סקסו בנק כולל קונטאדור תחת הסיסמה "בואו לגליל המערבי", שיעבור בכל המקומות הייחודיים באזור.

קונטאדור בארץ: "אני לא אובססיבי לגבי השיאים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully