וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטאדור בישראל: "לא אובססיבי לגבי שיאים"

רוכב האופניים הספרדי מתארח בארץ וישתתף בשני מירוצים: "כרגע אני מתכנן את העתיד הקרוב". בשישי הבא יתארח בוינגייט

רויטרס

אלברטו קונטאדור בישראל. רוכב האופניים הספרדי, שזכה בטור דה פראנס שלוש פעמים בארבע השנים האחרונות, הגיע לביקור בארץ, והשתתף היום (רביעי) במסיבת עיתונאים שהתקיימה במלון אחוזת אסיינדה במעלות.

"אני מתכנן בכל שנה את השנה הקרובה, וכרגע אני מתכנן את העתיד הקרוב", אמר קונטאדור כשהתייחס לניסיון שבירת השיאים שקבע לאנס ארמסטרונג. "אני עדיין צעיר, אבל היעד שלי הוא לא לשבור שיא, אני לא אובססיבי לגבי זה, אלא מעוניים לתכנן בכל שנה כיצד להתקדם". קונטאדור הגיע לישראל בחסותה של רעיה שטראוס בן דרור לרגל השקת המיזם הפילנתרופי החדש לקידום התיירות בגליל המערבי.

את מסיבת העיתונאים פתח קונטאדור כשאמר: "אני מאוד גאה להיות כאן. אני רוצה להודות לכל מי שיזם את הביקור שלנו בישראל. יש לנו ציפייה להכיר תרבות אחרת, תרבות חדשה. רכיבת אופניים היא חלק חשוב מהחיים שלי. אני מקווה שדרך הביקור הזה נוכל לקדם את הענף כולו".

במסגרת שהותו, ישתתף קונטאדור במסע אופניים ייחודי וייטול בו חלק. מדובר במסע שאורכו 50 קילומטר והוא ייצא מחוף בצת ויסתיים בו. המסע עצמו נועד לקדם את התיירות באיזור. בנוסף, ישתתף הספרדי עם קבוצת סאסקו בנק בביקור בירושלים ויתחרה במירוץ תחרותי לצד רוכבים ישראלים.

ביום שישי הבא (9/12) יתארח קונטאדור בהשתלמות מקצועית של בית הספר למאמנים ומדריכים במכון וינגייט. במסגרת הכנס, קונטאדור ישתתף בפאנל יחד עם מנהל קבוצתו ביארן ריס והרוכב הישראלי רן מרגליות. הפאנל בהשתתפות הרוכב הספרדי יחל ב-13:30 כשהאירוע עצמו יפתח ב-9 בבוקר ויכלול הרצאות של ביארן ריס, אנשי הצוות המקצועי של קבוצת "סקסו בנק", הפיזיולוג מולי אפשטיין והדיאטן הקליני יאיר להב.

בשנים האחרונות התמודד קונטאדור עם האשמות על שימוש בסמים. הרוכב הורשע בנטילת חומרים אסורים כתוצאה מאחת הבדיקות שנעשו לו בטור דה פראנס 2010. טענתו של הרוכב הספרדי היתה כי הדגימה החיובית בבדיקה היתה כתוצאה מבשר מקולקל שאכל. בסופו של דבר, התאחדות האופניים הספרדית זיכתה אותו, והשתתפותו התאפשרה במירוץ היוקרתי בו הוא סיים רק במקום החמישי.

אופניים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully