וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי להלפרין וספרטק בליגת ה-VTB

הרוסים כבר היו בפיגור דו ספרתי מול מאריופול, אבל חזרו לעצמם בשניות הסיום וניצחו 64:66. 16 נקודות להלפרין

יותם הלפרין וקבוצתו הרוסית ספרטק סנט פטרסבורג הצליחו לשמור הערב (שישי) על מאזן מושלם בליגת ה-VTB. ספרטק גברה בחוץ על אזובמאש מאריופול האוקראינית 64:66 ורשמה ניצחון שביעי מתוך שבעה משחקים בליגה. הלפרין היה המצטיין בקבוצתו וסיים את המשחק עם 16 נקודות ו-7 אסיסטים, כשספרטק שמרה על מקומה הראשון בבית ב' של הליגה.

זה היה משחק דרמטי במיוחד, מאחר ובחלקים רבים שלו ספרטק נראתה בדרך הכמעט בטחוה להפסד ראשון במפעל. אחרי שהתאוששה במהלך הרבע השני מפיגור, מאריופול חזרה לשלוט במשחק ברבע השלישי ופתחה יתרון דו-ספרתי. ברבע האחרון סנט פטרסבורג התחילה לשלוט במשחק, כאשר שלשה של הלפרין מחקה את הפיגור הדו ספרתי, ובהמשך הישראלי צימק ל-59:57. מאריופול שמרה על היתרון שלה עד לשניות הסיום, אבל כשהיא הובילה 63:64, פטריק בברלי מספרטק קלע שלשה דרמטית שש שניות לסיום, וקבע את תוצאת המשחק - 64:66 לספרטק סנט פטרסבורג. הרוסים סבלו מאחוזים נוראיים מהשדה, אבל הלפרין סיים את הערב עם 4 מ-7 לשלוש, והיווה גורם משמעותי בניצחון, כאשר חברו לקבוצה בברלי הוסיף 13 נקודות.

בליגה הצ'כית, קבוצתו של ננו גינזבורג נימברוק שמרה על מקומה הראשון ועלתה למאזן של 1-14 אחרי שהביסה את החמישית דצ'ין 47:75.

יותם הלפרין נהנה מעונה חלומית בסנט פטרסבורג

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully