וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני: "היכולת מול בשיקטאש החזירה לנו המון בטחון"

בלם מכבי ת"א התעודד מההפסד לטורקים: "מול הפועל חיפה משחק כזה יספיק לנו". מסתמן: הקבוצה תארח את נתניה בטדי

היכולת אמנם השתפרה במעט ובדקות לא מעטות אמש (חמישי) ראינו את מכבי תל אביב משחקת כדורגל לא רע, אבל ההפסד החמישי ברציפות של הצהובים בכל המסגרות, הפעם 3:2 דרמטי לבשיקטאש, חיסל סופית את הסיכוי שלהם להעפיל לשלב הבא בליגה האירופית. שחקניו של מוטי איוניר הזכירו במשך דקות רבות את הקבוצה התוססת מתחילת העונה, בהנהגת ברק יצחקי וגל אלברמן, כשגם גיז'רמו ישראלביץ' וברק לוי קיבלו מילים טובות.

"חבל מאוד על השער שספגנו בתוספת הזמן", אמר גורם המועדון לוואלה! ספורט. "זה נראה טוב יותר מאשר במשחקים הקודמים ולא היינו ראויים להפסד. אם לא היינו מפסידים זה היה נותן זריקת עידוד עצומה לקבוצה. בכל מקרה חשוב שההופעה הזו תיתן עכשיו בטחון לשחקנים לקראת המשחק נגד הפועל חיפה ביום ראשון. חשוב גם שהחזרנו במעט את התמיכה של הקהל. הגיע לאוהדים האלה שנצא מהמשחק הזה עם תוצאה טובה יותר".

"ברור שהמחמאות לא מספקות אותנו", אמר כובש השער הראשון, שרן ייני, שהוסט לעמדת המגן השמאלי לאחר פציעתו של קלמי סבן. "חבל מאוד להפסיד משחק כזה כי שיחקנו כל כך טוב וראינו כבר שאוטוטו אנחנו כובשים את שער הנצחון או יוצאים מהמשחק עם מינימום תיקו. אני לא יודע איך קרה שהפסדנו, זה נורא".

ייני, שנפצע לקראת סיום המשחק והרגיש כיווצים עזים בשריר הירך, התייחס לעובדה שקבוצתו סופגת שערים רבים בתוספת הזמן או על סף הירידה למחצית: "אני לא חושב שמדובר במגמה או תופעה חוזרת. זה נכון שזה קרה במשחקים הקודמים וגם אמש אבל גם קבוצות גדולות מקבלות גולים בדקות האחרונות ונצטרך לשים לב לזה. אני בטוח שנדע להתנהל כמו שצריך בכדי לא לחטוף יותר גולים בדקות כאלה".

"זה משחק שמחזיר לנו המון המון בטחון לראת המשחקים הקרובים", המשיך ייני. "שיחקנו טוב והנענו את הכדור. עשינו הגנה טובה ועשינו גם מהלכים טובים מאוד בהתקפה. צריך לזכור שהתמודדנו מול שחקנים ברמה הכי גבוהה וזה בהחלט נותן בטחון לקראת המשך המשחקים.

לקראת המשחק נגד הפועל חיפה ביום ראשון אמר ייני: "אנחנו מודעים לחשיבות המשחק ואחרי שנתפס לי השריר אני גם מודע מאוד לכל נושא ההתאוששות לקראת המשחק. נדאג לזה שכולם יתאוששו. נעשה הכל בכדי לנצח את המשחק הזה. נצטרך לעשות את אותו דבר בליגה, ואני מאמין שמשחק כזה יספיק לנו".

הבלם נשאל על השערים שהקבוצה סופגת במצבים נייחים כמעט בכל משחק: "שליש מהשערים בכל המשחקים בעולם הם ממצבים נייחים. אנחנו לא יוצאי דופן בעניין הזה. אנחנו עובדים על זה ואנחנו מנסים לעשות הגנה יותר טובה, כמובן שמול שחקנים אירופאים זה יותר קשה ואני מאמין שבסוף יהיה בסדר".

הקבוצה קיימה הבוקר אימון שחרור, בו נטלו חלק כל השחקנים. אלברמן שנפצע אמש באיזור המותן ערך אימון קל וטופל על ידי הצוות הרפואי, וכרגע מסתמן שהוא יהיה כשיר ליום ראשון. לסגל צפוי לחזור יואב זיו שלא שיחק אמש בשל עונש ההרחקה אותו הוא מרצה.

בתוך כך נראה כי משחק הרדיוס נגד מכבי נתניה במחזור הבא, יתקיים כמעט בוודאות באצטדיון טדי וזאת לאחר שאופציית האירוח בקרית אליעזר יורדת ככל הנראה מהפרק.

בשיקטאש ניצחה בבלומפילד 2:3, איוניר נשמע מרוצה בסיום

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully