וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "אנו צריכים לחשוב איך מנצחים משחקים"

מאמן מכבי ת"א מרוצה מההופעה נגד בשיקטאש למרות ההפסד, אבל מצהיר: "המטרה לשמור על 8-9 שחקנים שירוצו בהרכב"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

התקופה הגרועה של מכבי תל אביב קיבלה אתמול (חמישי) אולי תפנית קלה. אחרי שבועות ארוכים של תוצאות רעות ובלגן בחדר ההלבשה, לפחות באירופה הגיעה הנחמה עם הפסד 3:2 נגד בשיקטאש בבלומפילד, בו הציגה כדורגל טוב. הצהובים אמנם איבדו כל סיכוי להמשיך לשלב הנוקאאוט בליגה האירופית, אבל לפחות אפשר היה לראות מלחמה ומשחק משובח של הקבוצה, אבל בסופו של דבר הם נשארים עם נקודה אחת. ריקרדו קווארסמה (45) ואיברהים טורמאן (47) הובילו, שרן ייני (59) ומשה לוגסי (70) השוו, אבל המילה האחרונה הייתה של קווארסמה, שהפציץ בדקה ה-90.

"השער השני הוא השער הכי מיותר שספגנו", סיכם מוטי איוניר את ההופעה. "אנחנו עובדים עליו פעם או פעמיים בשבוע, ושוב מישהו פתאום בא מהאגף ואנחנו סופגים שער אומלל". איוניר גם התייחס לקהל, ואמר: "אין ספק שהקהל של מכבי הוא אחד הדברים החשובים במועדון. הגיע לקהל הזה הרבה מחמאות על זה שהוא דוחף את השחקנים והגיע היום כדי לעודד את הקבוצה. הקהל הזה סופג אכזבות שבוע אחרי שבוע ובכל זאת הוא עושה את שלו. אני מקווה שבשלב מסוים של העונה נחזיר לו".

על המשחק עצמו, אמר המאמן: "כל הפסד הוא אכזרי, זה בטח יותר טוב מהמשחקים בחודש האחרון. כרגיל יש לזה שני צדדים, הצד החיובי זה שהקבוצה חוזרת לעצמה להיראות כמו קבוצת כדורגל ומצד שני מאכזב שוב להפסיד משחק ושוב לקבל את אותם שערים שטותיים. אני שמח שהשחקנים לא הרימו ידיים כשחזרו מ-2:0 ל-2:2".

איוניר נשאל עד כמה הוא מתכוון לבצע שינויים לקראת המשחק הבא נגד הפועל חיפה ביום ראשון, ואמר: "אמרתי אחרי מסיבת העיתונאים הקודמת שנשחק עד כמה שאפשר עם אותם שחקנים שיוכלו לעמוד במעמס הזה. ביום ראשון יש לנו משחק חוץ נגד הפועל חיפה. כל מי שירגיש שיש לו את הכוחות, נכניס אותו להרכב. המטרה תהיה לשמור על שמונה-תשעה שחקנים שירוצו בקבוצה".

איוניר המשיך ופרש את משנתו: "אנחנו צריכים להתחיל לחשוב איך לנצח משחקים וללכת קדימה. כמובן שזה שאנחנו משחקים יותר טוב, זה נותן תקווה". על ההופעה של לוגסי שכבש, אמר: "ראיתי כבר בחימום כשמושיקו התחמם, שהיו חילוקי דעות אבל היו כאלה שעודדו ותמכו בו. דיברנו על זה בעבר שלוגסי זה ילד שגדל במכבי תל אביב. הוא ילד טוב שעשה טעות, הוא יודע את זה וביקש סליחה. מגיע לו שיסלחו לו, והיום הוא החזיר בשער מדהים. אני מקווה שבעתיד כל הסיפור הזה יישכח לגמרי".

ברק לוי אמר: "שיחקנו נגד קבוצה עם שחקנים פי שלושה וארבעה גם בשכר וגם ביכולת. שיחקנו מצוין, נלחמנו והראינו שאנחנו חוזרים לעצמנו. אני מקווה שמעכשיו יהיה בסדר. יש לנו משחק קשה נגד הפועל חיפה ביום ראשון. נעשה הכל בשביל לכפר על ההפסד היום ונוכל לראות אם עצרנו את כדור השלג כי היום נראינו מצוין".

בנושא אחר, בעקבות הרדיוס שספגה הקבוצה מבית הדין, היום התברר כי משחק הבית הבא נגד מכבי נתניה ישוחק בטדי ולא בקרית אליעזר, כפי ששקלו בקבוצה תחילה.

מכבי תל אביב הפסידה 3:2 לבשיקטאש

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully