וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר גביע דייויס: נדאל יפתח מול מונאקו

המפגש היוקרתי בין ספרד לארגנטינה יחל עם הקרב בין רפא לחברו הטוב (ו, 15:00, ספ' 5 ו-HD). פרר מול דל פוטרו

מפגש גמר גביע דייויס ייצא מחר (שישי, 15:00, ספורט 5 ו-HD) לדרך בסביליה, שם ספרד תארח את ארגנטינה בשחזור גמר 2008. הארגנטינאים רוצים לנקום על ההפסד שחוו במאר דל פלאטה לפני שלושה שנים, אך הפעם יתמודדו גם מול הביתיות של הספרדים ומול רפאל נדאל, שבזמנו נעדר בגלל פציעה. עבור נדאל מדובר בחזרה מרגשת למגרש בו הוביל את ספרד לזכייה בתואר ב-2004, כשהיה רק בן 18 וגבר על אנדי רודיק האמריקאי.

בזמן שארגנטינה עדיין מחפשת זכייה היסטורית אחרי ארבעה הפסדים בגמר, ספרד מכוונת לעבר תואר חמישי בשנות ה-2000 (האחרון ב-2009). נדאל המדורג שני בעולם ינסה להעניק לספרדים יתרון במשחק הראשון, כאשר יפגוש את חברו הטוב חואן מונאקו (26), לאחר שהארגנטינאים החליטו לשמור את דויד נלבנדיאן ליום המשחקים הבא. "זה נכון שיש לי מאזן טוב בשנים האחרונות בבית, אבל גביע דייויס זה מפעל מיוחד והכל יכול להיות", אמר נדאל לאחר ההגרלה. "לא יהיה פשוט".

במשחק השני יפגוש דויד פרר את חואן מרטין דל פוטרו המתקאמבק, שהתאושש מפציעה והתקדם מהמקום ה-485 בעולם עד למקום ה-11. "ספרד זו הנבחרת החזקה בהיסטוריה על משטחי החימר", הבהיר דל פוטרו, כשמאז ההפסד לברזיל ב-1999 ניצחה ספרד 22 משחקים רצופים על חימר, מתוכם 20 בבית.

פרר, שכמו נדאל טרם הפסיד במשחק יחידים בדייויס על חימר, התייחס למצבו הגופני והודה: "אני אמנם מאוד עייף, אבל ארים את עצמי לכבוד הגמר. זה מעמד מיוחד - המאמץ האחרון של העונה".

את כתבות סיכום שנת 2011 בטניס כבר קראתם?

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully