וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "ברוכיאן המנהיג הבלתי מעורער"

1.12.2011 / 11:30

יובל נעים התייחס לקפטן, שלא יהיה בסגל מול מכבי פתח תקוה: "נקבל אותו כשיר בהמשך". דיאמנט יצטרף לבן שושן בחוד

בית"ר ירושלים ממשיכה להתכונן לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקוה בשבת. המאמן יובל נעים בודק את האפשרות לשחק עם שני חלוצים כשלירון דיאמנט יצטרף לעמית בן שושן בהתקפה. במקרה כזה יירד שי חדד לספסל. ברק משה צפוי לפתוח לצד קובי מויאל בקישור האחורי כשלצד סטיבן כהן בקישור הקדמי עשוי לשחק אופיר עמרם.

דן איינבינדר ייעדר בשל חמישה כרטיסים צהובים וגם הקפטן אבירם ברוכיאן יקבל מנוחה. מי שהחל להיבחן הוא בן סלומון, ששיחק בבני לוד ומ.ס. אשדוד. שחקנים בקבוצה יודעים שמדובר בפרשת דרכים עבורם: "הפסד שלישי רצוף זה שוב כדור שלג שמי יודע איך נצא ממנו. ניצחון ואנחנו עוברים את פתח תקוה, בורחים מהתחתית ומתייצבים בבטן של הטבלה".

יובל נעים התייחס באימון למצבו של הקפטן: "אבירם הוא המנהיג הבלתי מעורער של הקבוצה. הגענו להחלטה משותפת שהוא צריך לנוח, נקווה לקבל אותו בריא יותר להמשך הדרך. אנחנו מקווים שבבית שלנו, עם הקהל שיתמוך בנו, נצליח להביא את הנקודות. ברור לנו שאם נפסיד יכול להתחיל מומנטום שלילי, וכדור שלג שיהיה קשה להתמודד איתו, אבל אנחנו מאמינים שנצא מזה".

על המשחק מול מכבי פתח תקוה אמר המאמן: "צפוי לנו משחק קשה מאוד בשבת. בשונה מהמהשחקים מול חיפה וקרית שמונה, הפעם זה משחק מול קבוצה בליגה שלנו. פתח תקוה תבוא לשחק אגרסיבי, תעמוד אחורה ותשחק על מתפרצות. נצטרך להיות מוכנים לזה, מול מכבי חיפה זה לא הלך. הפעם נצטרך גם לנצל את ההזדמנויות שלנו. יש להם את גולן ובן חיים שהם מהחלוצים המהירים בארץ, ויכולים להזיק לנו. טעויות של שטראובר? אני לא בונה על הדברים האלה. אם נבנה על זה, הוא יקבל ציון 8 בעיתון למחרת, למרות שאשמח לטעות כמו של איינוגבה".

ההבטחה אותה קיבל נעים לפיה יזכה לכסף לחיזוק בינואר גרמה להרבה מאוד שחקנים לגשש אצל בית"ר ירושלים בנוגע לאפשרות שיצטרפו. בשלב זה נעים שם דגש על חיזוק החלק הקדמי של הקבוצה ורוצה לצרף לפחות שני שחקני התקפה לצד עמית בן שושן, לאונרדו פאסוס וחלוץ נוסף כשבמידה ויישאר תקציב יגיע למבחנים קשר ברזילאי עליו המליץ הסקאוט איתן מזרחי.

בכל מקרה הדברים יתבררו בשבועיים הקרובים לאחר שהדברים יובאו בפני ארקדי גאידמק וההערכה כי נעים יקבל אישור לרכש בסכום של לפחות כחצי מיליון שקל.

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, בית"ר מעוניינת מאוד לצרף את דדי בן דיין בינואר. הסיטואציה בה המגן השמאלי של הפועל תל אביב יבצע את המעבר, תיווצר רק אם השחקן יסכים לוותר על חלק נכבד משכרו, או שהאדומים יסכימו להמשיך לשלם לו חלק מהשכר.

דדי בן דיין וגל כהן בין המועמדים להגיע לטדי

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully