וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "לדדי בן דיין אכפת רק מהכסף"

האדומים זועמים על המגן שדחה פשרה בין נציגו להנהלה: "עתידו המקצועי בכלל לא מעניין אותו". בית"ר כבר הביעה עניין בצירופו

בהפועל תל אביב קיוו לסיים אתמול (שלישי) את המחלוקת עם דדי בן דיין, אך המגן שטוען שהקבוצה חייבת לו פרמיות שונות ולא שיחק כבר שלושה חודשים, דחה על הסף את הפשרות עליהן סיכם עורך דינו עם הנהלת הקבוצה אמש, בתום פגישה שהוגדרה כחיובית.

מקורב להנהלה אמר אתמול: "זה נראה שלדדי כבר לא אכפת מלשחק אלא רק מהכסף. במקום לשים את הסיפור הזה מאחוריו, להתפשר קצת בנושא הכסף ולחזור ולהוכיח את עצמו על המגרש, הוא נטפל לקטנות, וזה מעיד שהעתיד המקצועי שלו כלל לא מעניין אותו, אלא רק הכסף. הוא לא מבין שבגיל שלו הוא צריך לדאוג לעצמו לשחק עוד כמה שנים, אבל במקום זה הוא עושה לעצמו נזק בלתי הפיך וחושב רק על הרגע הזה ולא על כל התמונה. חבל בגלל שהוא יכול לחזור בקלות לסגל של קשטן כי אין לנו יותר מדי מגנים שמאליים, אבל גם קשטן רואה שלא אכפת כבר הביצועים על הדשא, אלא הוא רק דואג לכסות את התחת שלו מבחינה כלכלית".

בבית"ר ירושלים עוקבים אחרי התפתחות בעניין בן דיין, וגורמים בכירים בבירה כבר הביעו התעניינות רצינית בשחקן, מתוך כוונה להעביר את אבי ריקן לקישור ולפנות את עמדת המגן השמאלי, אך פנייה בנושא זה תעשה רק אם לבית"ר יוזרמו כספים נוספים שיאפשרו לקבוצה לשלם חלק נכבד משכרו עד תום העונה. אגב, לאחרונה עלתה האפשרות שבן דיין ישוב לסגל הקבוצה, אבל בסופו של דבר היוזמה הזו לא התממשה.

הערב: האדומים מתארחים אצל ראפיד בוקרטש (22:05, ספ' 1)

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully