וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראפיד בוקרשט - הפועל תל אביב: אלרואי כהן ייעדר

29.11.2011 / 18:56

הקשר סובל מכאבים בירך, טועמה או אורמוש יחליפו אותו (ספורט 1, 22:05). לוצ'סקו: "המשחק הוא על הגאווה שלנו"

הפועל תל אביב איבדה כבר כל סיכוי לעלות לשלב הנוקאאוט בליגה האירופית, אבל האדומים בכל זאת רוצים לשמור על כבוד המועדון ולסיים את שלב הבתים בצורה יפה. שלושה ימים לאחר הניצחון הגדול בדרבי על מכבי תל אביב, תפגוש הפועל תל אביב מחר (רביעי, 22:05, ספורט 1) את ראפיד בוקרשט, במסגרת המחזור החמישי של הליגה האירופית. הקבוצה של דרור קשטן נמצאת במקום האחרון בבית עם נקודה אחת בלבד, כשגם הרומנים איבדו סיכוי לעלות לשלב הבא והם במקום השלישי עם שלוש נקודות.

"אנחנו שמחים להגיע לבוקרשט למשחק נגד ראפיד", אמר דרור קשטן במסיבת העיתונאים. "המשחק אמנם לא יקבע עבור שתי הקבוצות בקמפיין הנוכחי, אבל עבור הפועל הוא מאוד חשוב כי אנחנו לא רוצים לסיים עם נקודה אחת. הגענו לכאן על מנת לשחק כדורגל ולהשיג תוצאה מכובדת. לצערנו בכל המשחקים הקודמים סבלנו מחוסר מזל ואנחנו מאוכזבים מכך שיש לנו רק נקודה אחת. היו לנו הזדמנויות לנצח בכל משחק ששיחקנו עד עכשיו בבית, אבל בכדורגל לפעמים צריך מזל".

הקפטן וואליד באדיר התייחס גם הוא למטרה מהמשחק: "אין ספק שהשחקנים מגיעים למשחק בהרגשה טובה אחרי הניצחון בדרבי שהיה חשוב לנו ולאוהדים ובעזרת השם נעשה תוצאה טובה. אנחנו מרגישים טוב מאוד, יש לנו מוראל טוב והאוהדים בטוחים שהם יראו משחק מעניין". אחד העיתונאים הרומנים תהה מדוע באדיר משחק עם מספר 10 מהסיבה שהוא מתופקד כבלם, ובאדיר השיב: "אני עם מספר עשר כבר עשר שנים. אני אוהב את המספר ולא אחליף אותו. בעבר שיחקתי גם בתפקידי קישור אבל בלי שום קשר לתפקידי היום, אני את המספר הזה לא אחליף".

קשה להגיד אם ההרכב שתרגל היום דרור קשטן אכן הוא זה שיפתח, אך הגיוני מאוד שהמאמן רוצה לתת מנוחה למספר שחקנים לקראת המשחק ביום שני מול מכבי חיפה. השינויים הם בעיקר בהגנה כשעמרי קנדה וביוואן פרנסמן יפתחו במקומם של נעאל חוטבא ו-וואליד באדיר וגם שינוי אחד בקישור כששי אבוטבול יפתח במקומו של רועי גורדנה שהורחק במשחק שעבר מול איינדהובן. אלרואי כהן סובל מכאבים בירך ובמקומו יפתח סלים טועמה או מירקו אורמוש.

אגב, הבעלים אלי טביב החליט לא להוציא את היו"ר דורון אוסידון, המנכ"ל ניר ענבר ושחקנים כמו דדי בן דיין ויהודה חוטה, שלא נכללים בסגל, לרומניה על מנת לחסוך בהוצאות.

הרכב משוער: אפולה אדל, עמרי קנדה, מריו פצ'אלקה, ביוואן פרנסמן, גל שיש, שי אבוטבול, אביחי ידין, נוסא איגייבור, אלרואי כהן, עומר דמארי, טוטו תמוז.

לוצ'סקו: "המשחק מול הפועל הוא על הגאווה שלנו"

"היינו רוצים שעדיין יהיה לנו סיכוי לעלות לשלב הבא כמובן", אמר מאמן בוקרשט רזבאן לוצ'סקו לקראת המשחק, "לצערנו, אין לאף אחת מהקבוצות סיכוי לעלות לשלב הבא. הפועל תל אביב קבוצה חזקה עם שחקנים מהירים מאוד ועובדה שהם הובילו 1:3 מול פ.ס.וו איינדהובן בחוץ. זה יהיה משחק על גאווה ועל המאזן האירופי לקראת העונות הבאות".

לוצס'קו דיבר גם על הקמפיין המאכזב של הקבוצה שלו, שהשיגה את שלוש הנקודות שלה במשחק הפתיחה בבלומפילד: "אחרי אותו משחק חשבנו שיש לנו סיכוי לעלות, אבל לא היינו מספיק מאוזנים. אנחנו קבוצה חדשה, שנבנתה רק בקיץ". ראפיד בוקרשט תיאלץ להסתדר ללא רוי דוארטה, פיליפה טשיירה, אובידיו הראה וגלאובר הפצועים ודן אלכסה המושעה.

הרכב משוער: דאנוץ דומיטרו, מרכוס אנטוניו, כריסטיאן אורוש, אסקויאס, אובידיו בורצה, ניקולאה אדריאן, יוליאן אפוסטול, ציפריאן דיאק, מיחאי רומן, דניאל פנקו, רומיאו סורדו.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully