וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: נעים וקורנפיין יבקשו חיזוק מגאידמק

30.11.2011 / 17:07

היו"ר והמאמן ייפגשו עם נציג הבעלים בתקווה שזה יעביר כספים לחיזוק. קשר ברזילאי, בן דיין וגל כהן על הכוונת של הקבוצה

לבית"ר ירושלים כוונות רציניות להתחזק בחודש ינואר הקרוב. לאחר שבעבר הבעלים ארקדי גאידמק לא עמד בהבטחותיו למתן כספים לחיזוק, התברר כי בימים הקרובים צפויה פגישה נוספת בין היו"ר איציק קורנפיין, המאמן יובל נעים ואחד מנציגיו של גאידמק כאשר על הפרק תעמוד שאלת האפשרות לחיזוק בחודש ינואר. בשלב זה עדיין לא ידוע מה הסכום שיעמוד לרשות נעים, אך המאמן רוצה להתחזק ראשית כל בחלק הקדמי.

בשלב בזה, במידה ויינתן הכסף, צפויה הקבוצה לצרף את לאונרדו פאסוס הברזילאי המתאמן עם הקבוצה בחודשיים האחרונים, כאשר יחד עם זאת נעים רוצה לצרף קשר עם רגל שמאל ובודק אפשרות לצרף קשר ברזילאי עליו המליץ הסקאוט איתן מזרחי. כמו כן, מעוניין להתחזק במגן שמאלי ואז להעביר את אבי ריקן לקישור, כשהאופציות הן דדי בן דיין וחיים מגרלשווילי שלא צפויים להמשיך בקבוצותיהם. שחקן נוסף איתו היו גישושים הוא גל כהן, שלא מוצא את מקומו בבני יהודה ועשוי להצטרף במידה ומיגל פורטיז'ו לא ימשיך בינואר.

היום (רביעי) ערכה הקבוצה אימון ממנו המשיך להיעדר אבירם ברוכיאן שנמצא בספק גדול למשחק. המאמן יובל נעים בודק את האפשרות לשחק עם שני חלוצים כשלירון דיאמנט מצטרף לעמית בן שושן בהתקפה. במקרה כזה יירד שי חדד לספסל. ברק משה צפוי לפתוח לצד קובי מויאל בקישור האחורי.

הקרן החדשה לישראל הוציאה דו"ח מתוקן בו היא מתייחסת לטעות שפורסמה על כך שאוהדי בית"ר הדליקו אבוקות ביציעים במשחק מול עירוני קרית שמונה. בהודעה נכתב: "בניגוד למה שנכתב במקור, ביציע אוהדי בית"ר ירושלים לא הודלקו ביום שבת שתי אבוקות, אלא נפץ קטן שיצר מסך עשן ביציע".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully