וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה חוגגים יום הולדת שנה ל-0:5 על ריאל מדריד

התקשורת המקומית עסוקה בהעלאת המוראל ומוסיפה: "ריאל של פלורטינו פרס כבר איבדה פעמיים פערים גדולים בפסגה"

לראשונה בעידן פפ גווארדיולה, ברצלונה רואה את הגב של ריאל מדריד באמת ובתמים. מאז תחילת השבוע עסוק עולם הכדורגל הספרדי בפתיחת הפער בן שש הנקודות של הבלאנקוס בפסגה, ובקטאלוניה מחפשים פתרונות. בברצלונה יודעים שז'וזה מוריניו מעולם לא שמט יתרון של שלוש נקודות בפסגה, לא כל שכן שש, אבל בעיתון "ספורט" היוצא לאור בעיר, ציינו מי כן איבד יתרון משמעותי: נשיאה המכהן של ריאל, פלורטינו פרס.

הקטאלונים הזכירו את עונת 2001/2: במחזור ה-17 היו לריאל מדריד 39 נקודות ולוולנסיה היו 33. עד סיום העונה התהפכו היוצרות והלוס צ'ה זכו באליפות עם 75 נקודות לעומת 66 של ריאל. שנתיים לאחר מכן, בעונת 2003/4, שוב הייתה זו ולנסיה שפיגרה מאחורי ריאל בשמונה נקודות במחזור ה-26 (51 לעומת 59), אבל שזכתה באליפות עם 77 נקודות, בעוד הקבוצה של קרלוס קירוש סיימה עם 70.

עוד בברצלונה: כחלק מהניסיון להעלות את המוראל ולצמק את הפער מהפסגה לפחות זמנית לשלוש נקודות הערב מול ראיו וייקאנו (22:00, ערוץ 5+ ו-HD) חוגגים היום יום הולדת שנה ל-0:5 הגדול על ריאל מדריד בקמפ נואו.

"זה היה אחד מאותם לילות גדולים, כמו ה-8 בינואר 1994, כשרומאריו עם שלושער, קומאן ואיבן איגלסיאס ריסקו את מדריד של חורחה ולדאנו. הפעם אלה היו צ'אבי, פדרו, דויד וייה עם צמד וג'פרן. ריאל הגיעה באותו יום מהמקום הראשון, אבל אחרי המשחק ירדה למקום השני. בארסה עלתה למקום הראשון ולא ירדה ממנו יותר", נכתב ב"ספורט".

בתחום החדשות: בברצלונה מתלבטים האם ומתי לתת מנוחה לליונל מסי לאור לוח המשחקים הצפוף של הקבוצה. בהנחה שהבלאוגרנה יעלו לגמר אליפות העולם לקבוצות, לקבוצה מצפים שבעה משחקים בשלושת השבועות הקרובים, אחד מהם הוא כמובן האל קלאסיקו במדריד (10 בדצמבר).

הכוכב הארגנטינאי נטל חלק ב-21 מתוך 22 המשחקים הרשמיים של קבוצתו עד כה העונה, שיחק בקיץ בקופה אמריקה ולאחרונה גם במוקדמות המונדיאל ובמשחקי ידידות עם ארגנטינה. תוסיפו לכך טיסות ארוכות לבואנוס איירס, בראנקייה, קלקוטה ועוד, ותגלו שהעומס עליו הוא עצום. כרגע נראה שגווארדיולה יעניק למסי מנוחה במשחק ליגת האלופות נגד באטה בוריסוב, שייערך לפרוטוקול בלבד.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully