וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.כ הבקעה החתימה את פרנק רובינסון

28.11.2011 / 18:29

השחקן שרשם 12.9 נק' ו-4.3 ריב' בעונה שעברה במדי מכבי חיפה ויחליף את דנילו פינוק ששוחרר. יוטר נבחר לשחקן השבוע

מספר ימים לאחר ששיחררה את דנילו פינוק בעקבות הסמים שנמצאו בביתו בפשיטת המשטרה, הודעיה הערב (שני) מ.כ הבקעה על החתמתו של פרנק רובינסון, שחקנה לשעבר של מכבי חיפה, ששיחק העונה בקבוצת סוחומי טביליסי הגיאורגית. בבקעה כבר סיכמו עם רובינסון עקרונית, אך המתינו לשיחרורו של השחקן, ולאחר שהוסרה מגבלת השחרור על ידי פיב"א, צפוי רובינסון להצטרף למועדון כבר בימים הקרובים.

רובינסון מוכר לחובבי הכדורסל בישראל לאחר שהגיע למכבי חיפה בעונה שעברה, אליה הגיע ממחנה הקיץ של הלייקרס. במדי הירוקים רשם רובינסון 12.9 נקודות, 4.3 ריבאונדים, 2.7 אסיסטים ו-2.4 חטיפות בממוצע למשחק, בעוד ביורוצ'אלנג' ירדו המספרים ל-9.3 נקודות ו-4.1 ריבאונדים בממוצע. רובינסון כאמור שיחק העונה בטבילסי, ורשם 16.5 נקודות ו-4 ריבאונדים בממוצע בשני משחקי המוקדמות של היורוצ'אלנג'.

בבקעה מעודדים מאוד מהיכולת של הקבוצה בניצחון 74:93 אתמול על עירוני אשקלון החזקה, וכל זאת ללא פינוק או רובינסון, ומקווים כי השחקן יסייע לקבוצה להמשיך במומנטום החיובי. מהמועדון נמסר הערב: "השחקן יגיע בהקדם ויצטרף למועדון המסמן נצחון חשוב אמש עם שלושה זרים בלבד".

* עוד בליגת העל: אדריאן יוטר ממכבי ראשון לציון נבחר הערב לשחקן המצטיין של השבוע בליגת העל. יוטר רשם 18נקודות, 6ריבאונדים, 5 אסיסטים, 3 חסימות ו-2 חטיפות במשחק הניצחון 69:79 על ברק נתניה, ומדד משוקלל של 32 נקודות. יוטר מעמיד עד כה העונה 14.7 נקודות, 7.0 ריבבאונדים ו-2.7 אסיסטים בממוצע למשחק.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully