וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.כ הבקעה: המשטרה מצאה סמים בבית, פינוק נזרק

23.11.2011 / 20:11

על פי הודעת המועדון, המשטרה תפסה מריחואנה בביתו של השחקן, שלא יידע את אנשי הקבוצה ולפיכך נחתך מיידית

כוכב מ.כ הבקעה דנילו פינוק שוחרר הערב (רביעי) מהקבוצה בשל עבירת משמעת. המועדון הודיע כי פינוק אירח ביום שישי האחרון מסיבה רועשת בביתו. שכנים שביקשו מהנוכחים להיות בשקט הזעיקו בסופו של דבר את המשטרה אשר מצאה במקום מריחואנה. פינוק נלקח לחקירה קצרה במשטרת מסובים אשר בתומה נפתח לו תיק בגין שימוש בסם והוא שוחרר לביתו, אך לא יידע את אנשי הקבוצה בנושא.

לפי הודעת המועדון, הבוקר הגיע לידי הקבוצה דיווח ממשטרת ישראל אודות אירועי אותו ערב. בקבוצה ערכו לשחקן ועדת משמעת, בסיומה הוחלט לשחררו מן כאמור באופן מיידי. "במ.כ הבקעה רואים בחומרה את התנהגותו של השחקן אשר נוגדת לחלוטין את העקרונות לפיהם נוסד המועדון, אשר נושא בין היתר על דגלו את ערכי החינוך, הדוגמה האישית והמשמעת, כקווים מנחים וחשובים יותר מאשר יכולתו של שחקן, נקודות, ניצחונות או הפסדים", נכתב בהודעת המועדון.

יו"ר המועדון מוטי אמסלם הרחיב בנושא לוואלה! ספורט: "קיבלנו דיווח מהמשטרה שנראו סמים אצלו בבית, על השולחן שלו. אנחנו לא יכולים להשאיר שחקן שעשה דבר כזה כאילו לא קרה כלום. אצלי במועדון לא יהיה דבר כזה. ברגע שקיבלנו דיווח מהמשטרה המקומית אז אנחנו לא יכולים לשתוק. יש לנו מחלקת נוער של מאות ילדים וזו לא הדוגמא שאנחנו צריכים. נתחיל לחפש שחקן במקומו ומקסימום במשחק נגד אשקלון נהיה עם זר אחד פחות. המועדון שלנו חשוב מכל דבר אחר, יותר מניצחון וכל שחקן לא משנה מי הוא".

פינוק (28, 1.96) שב העונה לארץ לאחר ששיחק לפני שנתיים בברק נתניה. בחמשת מחזור הפתיחה קלע השחקן 15.4 נקודות ב-33.4 דקות בממוצע למשחק. כמו כן הוסיף 6.6 ריבאונדים, 2.8 חטיפות ו-2.4 אסיסטים בממוצע למשחק.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully