וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "יהיה נחמד לזכות בעוד גראנד סלאם"

השוויצרי חגג זכייה בטורניר גמר הסבב, מסכם שנה ("ההפסד לנדאל בצרפת כאב"), ונשאר אופטימי: "גאה בהתאוששות שלי"

רויטרס

רוג'ר פדרר זכה אמש (ראשון) בטורניר גמר סבב ה-ATP עם 3:6, 7:6 (6), 3:6 על ג'ו ווילפריד צונגה. השוויצרי רשם זכייה בתואר ה-70 בקריירה שלו בגמר ה-100 ותואר שישי בגמר הסבב/מאסטרס. פדרר בן ה-30 לקח איתו הביתה המחאה על סך 1.630 מיליון דולרים ו-1,500 נקודות דירוג, שהעלו אותו כבר הבוקר למקום השלישי בעולם על חשבונו של אנדי מארי.

"לא הייתי יכול להיות מאושר מאוד מהצורה בה העונה שלי הסתיימה", אמר פדרר בסיום, "אני מותש, ג'ו הוציא ממני כל אנרגיה אפשרית היום. חשבתי שהיה לנו משחק מדהים בווימבלדון ואחד כזה גם היום. אני מקווה שיהיו לנו הזדמנויות לנפק משחקים מצוינים גם בשנה הבאה". מנגד, ג'ו ווילפריד צונגה הוסיף: "נלחמתי כמה שיכולתי. אני מאושר הלילה מפני שהיה לי שבוע טוב. כמובן שלנצח היה הרבה יותר טוב, אבל נתתי הכל. אני יכול להסתכל על עצמי במראה ולומר: 'נלחמתי מספיק'".

פדרר גם מכוון לשנה הבאה. "יהיה נחמד לזכות בעוד כמה גרנד סלמס", אמר השווייצרי, "החמצתי כמה הזדמנויות השנה, ואולי גם כמה בשנה שעברה. אז אני מרגיש שזה יכול להיות ממש מעבר לפינה. ואולי לא. גם לשחקנים אחרים יש כמובן חלק בזה".

פדרר סיכם את העונה שלו, שאופיינה ביכולת בינונית, והסתיימה בתנופה נפלאה. פדרר נזכר בהפסד שלו לדג'וקוביץ' בחצי גמר אליפות ארה"ב, שם איבד נקודת משחק. "אני לא חושב שהמשחק נגד נובאק היה האכזבה הגדולה ביותר שלי העונה", אמר האלוף, "זה לא היה הגמר. הרגשתי אכזבה לפחות כמו בגמר הרולאן גארוס נגד רפא. זה היה הישג מדהים, אם הייתי מנצח את נדאל בגמר אליפות צרפת. אז אני מסתכל אחורה על המשחק הזה עם חרטה. אני יודע שהייתי קרוב נקודה אחת מגמר ארה"ב, אבל הכל קרה מהר מאוד.

"אני חושב בשבילי, הדבר החשוב ביותר הוא התגובה שאני מראה אחרי הפסדים כאלה. בארצות הברית היה הפסד קשה, ללא ספק אחד הכואבים. זה היה אחד שגורם לך לתהות, 'איך לכל הרוחות אני יכול לאבד את זה?'. אבל כדי להתאושש ולעשות את ההתאמות למצב אני חייב לקבל את ההחלטות הנכונות. זה הסוג של התגובות שאני מצפה מעצמי. אז למצוא את הדרך להוכיח את זה עצמי אחרי המפלות זו פשוט הרגשה נפלאה".

טניס בוואלה! ספורט

רוג'ר פדרר זכה בטורניר גמר הסבב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully