וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ערן לוי חוזר למועדון

27.11.2011 / 20:16

החלוץ שהיה מסוכסך עם ניצן שירזי הוחזר לסגל הקבוצה על ידי יואב כץ, שהודיע באופן רשמי כי הוא מנהל משא ומתן עם טל בנין

ערן לוי הוחזר הערב (ראשון) לסגל הפועל חיפה בעקבות התפטרותו של ניצן שירזי אתמול אחרי ההפסד 2:0 לעירוני רמת השרון. החלוץ שהיה מסוכסך עם המאמן קיבל הזדמנות נוספת מהבעלים יואב כץ, יומיים לפני שהליך הבוררות שלו מול המועדון היה אמור להיפתח. "אנחנו מאושרים", אמר אחרי ההחלטה סוכנו של לוי, משה הר אדיר. "ערן חוזר הביתה ואני מקווה שהוא יוכל להציל את הקבוצה ולהשאיר אותה בליגה".

ובתוך כך, מסרה הערב הפועל חיפה כי כץ פתח במשא ומתן רשמי עם טל בנין, במטרה להביא את המאמן כמחליפו של שירזי מאחורי הקווים. מי שלוחץ להחתים את בנין הוא מנכ"ל הקבוצה אפרים גבאי, המשוכנע כי המאמן יוכל להוציא את הקבוצה מהמצב בו היא נמצאת. כרגע עוזר מאמן הנבחרת הלאומית הוא המומעד המוביל, ובמועדון מקווים כי במידה ותושג הסכמה בינו לבין כץ, היא תהיה בקרוב במטרה לייצר יציבות כמה שיותר מהר. שובו של ערן לוי לקבוצה יהיה תלוי בין השאר בדמותו של המאמן שלבסוף יגיע למועדון, ובהסכמתו להחזיר את החלוץ.

מלבד בנין, גם ירון הוכנבוים מועמד. כץ שוחח היום עם הוכנבוים ארוכות על האפשרות לפיה הוא יהיה זה שיקבל את הקבוצה, אך באותה נשימה גם הבהיר לא כי כרגע הוא אינו יכול לסרב ללחציו של גבאי על החתמת בנין.

לידיעה מהבוקר על הכוונה להחזיר את ערן לוי

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully