וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שירזי התפטר, בנין צפוי להחליפו

26.11.2011 / 21:34

המאמן עזב לאחר ההפסד 2:0 לרמת השרון (”התחושה לא נעימה”), שחקנים בכו בחדר ההלבשה, גם הוכנבוים מועמד

שבע נקודות מתוך 39 זה קצת יותר מדי כנראה אפילו בשביל ניצן שירזי ויואב כץ. המאמן התפטר מהפועל חיפה עוד הערב (שבת) לאחר שהוביל את הקבוצה להפסד נוסף, הפעם 2:0 לעירוני רמת השרון. האדומים תקועים מתחת לקו האדום במקום ה-14 ונמצאים בסכנת ירידה מוחשית ומיידית. שירזי הודיע לשחקנים בחדר ההלבשה על ההתפטרות שלו ולאחר מכן אמר: "אני סיימתי את הסיפור שלי בהפועל חיפה". גם עוזרו של שירזי, שביט אלימלך, הודיע על התפטרותו מהפועל חיפה.

עוזר מאמן הנבחרת טל בנין צפוי להתמנות לתפקיד, לאחר שנכח הערב באצטדיון וצפה במשחק. גם ירון הוכנבוים וניר קלינגר הוזכרו כמועמדים.

שירזי אמר לאחר מכן: "זו הרגשה לא נעימה. אמרתי גם לשחקנים שלי שאני עוזב בתחושה לא נעימה. זה מועדון שאני אוהב, שבשנה שעברה הצלחתי בו מאוד. לפעמים בכדורגל הדברים לא הולכים כמו שאתה רוצה, אבל זה המקצוע שלי ואני יודע לקראת מה אני הולך. אף אחד לא הכריח אותי להיות מאמן, זה מקצוע שאני אוהב. גדולים ממני שמו את המפתחות והתפטרו במהלך העונה. הפועל חיפה צריכה להיות במקום אחר ולא להיאבק נגד הירידה. יש פה מועדון טוב ויש אדם שמנהל את המועדון ואני חייב לתת לו מילים טובות, אחרי שהוא סופג כל כך הרבה ביקורת. קיבלתי ממנו גיבוי מלא".

לאחר המשחק הייתה התפרעות של אוהדי הפועל חיפה מחוץ לאצטדיון. האוהדים הלכו מכות עם סדרנים וצעקו "ניצן תתפטר", "הכדור המרכזי" ו-"ניצן מהמר".

בעלי הפועל חיפה יואב כץ אמר: "המצב לא נעים, אבל אני מודה לניצן על הזמן בקבוצה. כרגע, אין לי מועמדים לאימון הקבוצה. בוא ניתן לבנאדם לסיים את תפקידו בכבוד. בקרוב נמנה מאמן חדש, אני מקווה שהשחקנים ירימו את עצמם. עם כל העצב, יש לנו עוד מלחמת הישרדות בליגה. אני מקווה שכבר מהמשחק הבא ניראה יותר טוב".

הפועל חיפה שוב הושפלה, הפעם 2:0 לרמה"ש

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

יוסי דורה שחקן הפועל חיפה (שמאל) עם אושרי רואש. קובי אליהו
איזה דיכאון. דורה ורואש יורדים מתוסכלים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully