וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביט אלימלך: "לא הצלחנו להתגבר על העזיבה של ערן לוי"

עוזרו של ניצן שירזי, שעזב ביחד איתו את הפועל חיפה, מסכם: "האמנו בשחקנים, אבל זה לא הצליח". ערן לוי עשוי לחזור

ההפסד אתמול 2:0 לעירוני רמת השרון, והאפקט שהוא יצר, יגרום לעוד ימים קשים בהפועל חיפה. המאמן ניצן שירזי עזב ולמרות שבמועדון כבר לא ממש נותר מי שמאמין שהמאמן יכול להוציא את הקבוצה מבוץ התחתית, ההיקשרות שלו לאנשים הפכה את הפרידה ללא קלה.

"עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא", סיכם עוזרו של שירזי, שביט אלימלך, שעוזב ביחד עם המאמן, "עברנו הרבה מאוד דברים העונה ודבר גרר דבר. היו הבעיות עם ערן לוי והעובדה שלא הצלחנו להתגבר על העזיבה שלו. הבאנו שחקנים אחרים ולא הצלחנו לצאת מהבוץ, וכשאתה לא מנצח, זה גורר את כל הקבוצה".

אלימלך הוסיף: "אין פה הרבה מה להסביר זה כדורגל. תמיד אפשר לעזוב, אבל החוכמה היא להישאר ולהילחם. האמנו בקבוצה ובשחקנים, אבל לצערי זה לא הצליח ולכן הגענו לדרך ללא מוצא, והפתרון היחיד היה עזיבה".

גם שירזי וגם אלימלך שיבחו אתמול הבעלים יואב כץ על הגיבוי שהעניק להם. כץ עצמו נשמע לא פחות כאוב מהם. "חבל כי ניצן באמת בחור מצוין והוא עשה דרך עם הקבוצה בעונה שעברה", אמר הבעלים בשיחת מארצות הברית. "אנחנו משפחה בהפועל חיפה וקשה לנו. עשינו הרבה טעויות בקיץ וחבל לי שלא הצלחנו לתקן אותן בזמן. עכשיו אני צריך לגייס כוחות ולהרים את השחקנים כי אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לשקוע עוד. אני מקווה שאודיע על מאמן חדש כמה שיותר מהר".

כץ אמור להחליט ביממה הקרובה על זהותו של המאמן הבא. הבעלים מתלבט כרגע בין טל בנין שסיכוייו גבוהים, לבין ירון הוכנבוים שאף הוא דמות מאוד אהודה בהפועל חיפה ומאמן שהקהל יכול להזדהות איתו. יחד עם זאת, גם ניר קלינגר בתמונה, מאחר שכץ מאוד מעריך אותו.

בכל מקרה, לקבוצה כבר יש עוזר מאמן - שחקן העבר של הקבוצה מאיר בן מרגי, שיעביר את את האימונים עד שימונה מאמן קבוע.

עוד דבר שכץ יצטרך להחליט הוא האם לפנות לערן לוי בכדי שזה יחזור לקבוצה. שני הצדדים אישרו כי יש כוונה לבחון את הצעד הזה מחדש לאור עזיבתו של שירזי, אך הבעלים לא יחליט על כך לפני שהתייעץ עם השחקנים והנהלת הקבוצה. בנודע למאמן החדש, נראה שגם בנין וגם הוכנבוים – באם ימונו – ישמחו לראות אותו חוזר לקבוצה. בחיפה יצטרכו לפתור את העניין הזה במהירות משום שביום שלישי צפויה להתחית הבוררות בין הצדדים. אם לוי יוחזר לקבוצה, הוא יבטל את הבוררות.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully