וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי הביסה את פריס סן ז'רמן 0:3 בקלאסיקו

המארחים השכיחו את הצרות והנחילו הפסד שני ברציפות לקבוצה מהבירה. ליון הביסה 0:3 את אוקזר (ללא בן שהר)

המחזור ה-15 בצרפת הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם המשחק הכי גדול של הרפובליקה, כשמארסיי עמוסת הצרות אירחה את פריס סן ז'רמן לקלאסיקו המסקרן וחגגה על חשבונה עם 0:3 מוחץ. התוצאה הזו השאירה את מונפלייה במקום הראשון. עוד לפני כן, ליון חזרה לעצמה עם ניצחון 0:3 על אוקזר (בן שהר לא שיחק), בעוד ניס נותרה עמוק מתחת לקו האדום אחרי הפסד 1:0 ללוריין.

מארסיי - פריס סן ז'רמן 0:3

סגנית האלופה מקרטעת במרכז הטבלה? המיליונרים מהבירה חולמים על אליפות? לקלאסיקו הצרפתי חוקים משלו. דווקא אחרי ההפסד הטראומטי לאולימפיאקוס בליגת האלופות והעימות שכמעט גלש לפסים אלימים בין דידייה דשאן לאנדרה פייר ג'יניאק, מארסיי העניקה לאוהדיה רגעי נחת עם ניצחון גדול על היריבה המושבעת בסטאד ולודרום.

כבר אחרי תשע דקות האצטדיון געש, כשססאר אספיליקואטה הגביה מצד ימין ולוק רמי הנהדר נגח לרשת של סלבטורה סיריגו. פריס סן ז'רמן ניסתה להגיב עם איומים של ז'רמי מנז ומוחמד סיסוקו שבעט לקורה בדקה ה-35, אך סבלה מיום חלש נוסף של חאבייר פסטורה וראתה את הפסדה השני ברציפות מתקרב. בדקה ה-69 העניין כבר הפך לעובדה מוגמרת, כשג'ורדן איוו בישל במתפרצת למורגן אמלפיטאנו, שסוף כל סוף חגג את הראשון שלו מאז המעבר מלוריין עם בעיטה חדה. הקשר עבר לתפקיד המבשל בדקה ה-83, כשאנדרה איוו נגח את השלישי וחתם את ההשפלה. פ.ס.ז' נשארת במקום השני, מעמדו של אנטואן קומבוארה התערער עוד יותר.

אוקזר - ליון 3:0

רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות נקטע על ידי האורחים, הודות לצמד שערים של ליסנדרו לופס. החלוץ הארגנטינאי, שחזר לאחרונה אחרי פציעה שהשביתה אותו מאז סוף אוגוסט, המשיך בנגיחה פנימה כדור רוחב של מישל באסטוס וקידם את ליון למקום החמישי. אוקזר, שהביסה 0:4 את ליון בסוף העונה שעברה, לא מצאה תשובה הפעם ונכנעה שוב ללופס שהתעלל במגנים היריבים בדקה ה-68. באסטוס סגר עניין במתפרצת בדקה ה-88. בן שהר (נותר על הספסל ולא שותף) וחבריו במקום ה-15, רק נקודה מעל הקו האדום.

לוריין - ניס 0:1

ללא דויד אוספינה, רנאטו סיבלי ואריק מולונגי שהורחקו בשבוע שעבר, ניס התארחה אצל לוריין של כריסטיאן גורקוף, התגוננה היטב, אבל בסופו של דבר לא השכילה לחלץ נקודה ראשונה עבור המאמן החדש רנה מרסיגליה. ז'יל סונו סחט פנדל בדקה ה-63, וארנולד מבואמבה הכריע את המשחק. לוריין במקום השביעי, ניס במקום ה-19 עם 11 נקודות בלבד.

(עדכון ראשון: 19:50)

מונפלייה עלתה למקום הראשון בשבת

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully