וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונפלייה כבשה את המקום הראשון

שלושער של אוליבייה ז'ירו העניק 1:3 על סושו ושלוש נקודות יתרון בפסגה. ליל ניצחה 0:2 את ברסט, 90 דקות לעדן בן בסט

למעלה משליש עונה כבר עברה על הליגה הצרפתית והערב (שבת) המפתיעה הגדולה של העונה, מונפלייה, עשתה צעד אחד קדימה ופתחה פער של שלוש נקודות על פני השנייה בטבלה פריס סן ז'רמן. המיליונרים מעיר הבירה יוכלו לשוב לפסגה אם הם ינצחו את מארסיי מחר. ליל האלופה חזרה למקום השלישי אחרי ששבה למסלול הניצחונות בעקבות 0:2 על ברסט, שבשורותיה שיחק עדן בן בסט 90 דקות.

סושו - מונפלייה 3:1

אוליבייה ז'ירו הפך לכוכב הגדול של המחזור בצרפת, עם שלושער שני העונה כולל צמד דרמטי לקראת הסיום. החלוץ גבה הקומה כבש בדקה ה-50, עבדול קמארה השווה בדקה ה-84, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לז'ירו שכבש בדקות 87 ו-89 כדי להבטיח ניצחון. מלך שערי הליגה עלה ל-11 כיבושים ומונפלייה ממשיכה להדהים את צרפת והיום עלתה למקום הראשון עם יתרון של שלוש נקודות בפסגה.

ליל - ברסט 0:2

האלופה שמחפשת לשמור על קשר עין עם המוליכה התקשתה מאוד בבית נגד יריבתה מהתחתית, אבל לשמחתה היא חזרה לנצח אחרי שלושה משחקים שבהם היא סיימה בתיקו. עדן בן בסט הישראלי שיחק 90 דקות וסיים משחק אישי טוב (וכרטיס צהוב). השער הראשון נכבש בדקה ה-11 אחרי שטוליו דה מלו מצא את דימיטרי פאייה, שבעט לפינה השמאלית והבקיע. שתי דקות לסיום אדן הזארד מצא את מוסא סו, שהבקיע את השני והמשיך את היכולת הנפלאה שלו מאמצע השבוע בליגת האלופות. ברסט ממשיכה להתנדנד בין ניצחונות להפסדים, כפי שהיא חווה בארבעת המחזורים האחרונים.

בורדו - קון 0:2

בורדו שהסתבכה בצורה קשה בתחתית למרות שבשורותיה כוכבי ענק, השיגה שלוש נקודות סופר חשובות - הניצחון השני שלה בלבד בשלושת החודשים האחרונים. יוהאן גופראן כבש את השער הראשון בדקה ה-59 ואנתוני מודסט הכפיל 10 דקות לסיום. בורדו מעל הקו האדום.

ראן - אוויאן 2:3

ראן היא עוד הפתעה נעימה ובזכות הניצחון הדרמטי שלה היא עלתה למקום השלישי, מרחק שתי נקודות ומשחק עודף מפ.ס.ז'. ז'וליאן פרה (10 ו-89 בפנדל) ויוסוף חאג'י (77) כבשו למארחת, סדריק ברבוסה (19) ודניאל ואס (32) הבקיעו עבור קבוצה הצנועה ממזרח צרפת במשחק מלא תהפוכות.

סנט אטיין - אז'קסיו 1:3
לסנט אטיין: מארק גראדל (7), פלורן סינמה פונגול (33), באנל ניקוליצה (84). לאז'קסיו: פוסני דיאוורה (60).

נאנסי - דיז'ון 2:1
לנאנסי: ג'אמל בקאר (26). לדיז'ון: אריק בותיאק (18, פנדל), יונוס סנקארה (83)

טולוז - ואלנסיין 0:2
לטולוז: פאולו משאדו (25), אנטואן דבו (63)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully