וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "פרדיננד לא מהיר כבעבר, אך לא יעזוב"

אלכס פרגוסון הגן על בלם מנצ'סטר יונייטד, שספג ביקורות: "אין לי כוונה לשחרר אותו". על הקוון מול ניוקאסל: "הוא שערורייתי"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, הסתבך ככל הנראה שוב עם שופטי הליגה האנגלית. הפעם מדובר בביקורת ששלח לכיוונו של ג'ון פלין, ששימש כקוון במשחק התיקו 1:1 בין מנצ'סטר יונייטד לניוקאסל. הרקע - בדקה ה-61 של המשחק קבע השופט מייק ג'ונס לאחר התייעצות עם פלין, כי ריו פרדיננד הכשיל ברחבה את חאתם בן ארפה. מצלמות הטלוויזיה הוכיחו כי מדובר בהחלטה שנויה במחלוקת (בלשון המעטה), וזו גם הייתה הסיבה להתפרצות של סר פרגוסון.

בסיום המשחק אמר המנג'ר של מנצ'סטר יונייטד: "אני לא חושב שהיה מישהו על המגרש פרט לקוון שחשב שזה היה פנדל. השופט חשב שזה קרן, הוא עמד בסך הכל כמה מטרים משם. הבעיה היא שהשופטים הם מקצוענים במשרה מלאה והקוונים לא. אני לא זה שאחליט אם הקוון הזה יקבל משחק נוסף, אבל מה שבטוח הוא שההחלטה הייתה שערורייתית".

פרגוסון הוסיף: "הדברים האלה עולים לנו. לפני שנתיים קוון פסל לנו שער נגד צ'לסי בטענה לנבדל וזה עלה לנו בתואר. אני מקווה שבסוף מאי לא נתייחס למקרה הזה באותה נשימה".

מנצ'סטר יונייטד ישבה לא מעט על השער של ניוקאסל במשחק הזה. אחרי הכל, גם 17 דקות לאחר שער השוויון של ניוקאסל, היא איבדה בכרטיס אדום את יונאס גוטיירז, אבל שחקני מנצ'סטר יונייטד לא הצליחו לנצל את החסרון המספרי ונאלצו להסתפק בנקודה. מנג'ר ניוקאסל אלן פארדיו הציג השקפת עולם אחרת מזו של אלכס פרגוסון בסיום המשחק ואמר: "כשהיונייטד לא מנצחים, כל הכותרות עוסקות באכזבה שלהם ובדברים שלא עבדו, אבל השחקנים שלי היו הגיבורים של היום".

הביקורת הגדולה ביונייטד (מלבד על השופט, כמובן) היא על ריו פרדיננד, שכבר תקופה ארוכה לא מציג את היכולת שאפיינה אותו בשיאו. השמועות כבר מקשרות אותו למעבר ל-MLS האמריקאית, אבל פרגוסון מגן על הבלם שלו.

"אין לי שום בעיה עם ריו, הוא יכול לשחק אצלנו עוד כמה שנים", אמר המאמן, "הוא מנוסה, ושחקנים מעריכים אותו. אין לי שום כוונה לשחרר אותו".

למרות זאת, פרגוסון הודה ש"ריו לא מהיר כפי שהיה לפני חמש שנים, זה קורה. אנשים מאבדים את הזריזות שלהם, והוא מתאים לזה את המשחק שלו. אנחנו חושבים על העתיד, אבל זה לא אומר שפרדיננד חושב על הסוף".

מנצ'סטר יונייטד וניוקאסל נפרדו בתיקו 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully