וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד סיימה מול ניוקאסל ב-1:1

שחקניו של פרגוסון איבדו נקודות אחרי שהרננדס הוביל (49) ובה הישווה (64, פנדל). 0:3 גדול לצ'לסי על וולבס, רק 1:1 לארסנל

השבוע החולף לא עשה חסד עם הקבוצות האנגליות שמשתתפות בליגת האלופות. שני הפסדים דרמטיים של צ'לסי ומנצ'סטר סיטי, תיקו מאכזב של יונייטד בבית וניצחון בודד של ארסנל היו מנת חלקן של ארבע קבוצות הפרמיירליג, ששבו היום (שבת) אל מאבקי הליגה. צ'לסי, שהפסידה את שני משחקי הבית האחרונים שלה, השיגה סוף סוף ניצחון בסטמפורד ברידג' מול וולבס אחרי מחצית ראשונה גדולה וניצחון 0:3 מתוק. מנצ'סטר יונייטד אירחה לקרב צמרת את ניוקאסל, אבל לא הצליחה לספק חיוכים לפרגוסון שראה משחק כדורגל מצוין מסתיים ב-1:1. טוטנהאם השלישית צימקה את הפער מיונייטד לשתי נקודות אחרי ניצחון 1:3 על ווסט ברומיץ', שהגיע בעשר הדקות האחרונות. מאוחר יותר, אכזבה ארסנל כשסיימה ב-1:1 ביתי מול פולהאם. סיטי תוכל להגדיל את הפער בפסגה כשתפגוש מחר את ליברפול.

צ'לסי - וולבס 0:3

הבלוז כל כך רוצים לצאת מהתקופה הקשה שבה הם נמצאים, ואולי דווקא נגד וולבס יצאה הבשורה הגדולה. צ'לסי הביסה בסטמפורד ברידג' את היריבה האומללה, שכבר במחצית ראתה את הכחולים מובילים ביתרון של שלושה שערים עם מפגן כדורגל יוצא מן הכלל. אחרי ששחקניו של אנדרה וילאש בואש ניצחו רק פעם אחת בחמשת המשחקים האחרונים והפסידו בשני משחקי הבית האחרונים, הגיעה ההתפוצצות.

בזכות הניצחון, נמנעה צ'לסי ממצב מביך שלא חוותה מאז 1993 אז סבלה מרצף של שלושה הפסדי בית בליגה. נגד היריבה שניצחה רק משחק אחד מתוך עשרת המשחקים האחרונים שלה, זה לא הלך קשה מדי. פרננדו טורס המאכזב נותר על הספסל של הפורטוגלי, כששלושת החלוצים שפתחו היו חואן מאטה, דידייה דרוגבה ודניאל סטארידג'.

בדקה השביעית קרן של צ'לסי הסתיימה עם נגיחה של ג'ון טרי, שהשתלט על הכדור ומצא את השער. 22 דקות חלפו כשמאטה פרץ באגף הימני, דהר קדימה ושלח מסירת רוחב אל המרכז, וסטארידג' סיים עם כדור נוסף ברשת. לפני שריקת הסיום למחצית מאטה הפך לכובש כשדרוגבה העביר לו כדור רוחב, והספרדי המשיך עם בעיטה מקרוב. צ'לסי הורידה את הרגל מהגז במחצית השנייה, נמנעה מטעויות בהגנה, ויותר חשוב מכך: חגגה ניצחון מתוק וחשוב שאולי יביא קצת שקט למועדון המתוח.

מנצ'סטר יונייטד - ניוקאסל 1:1

איזה משחק מצוין קיבלנו הערב באולד טראפורד בין השנייה לרביעית, ואיזו תוצאה מאכזבת עבור השדים האדומים. מי שחשב שפרגוסון יוכל קצת לחייך אחרי ה-2:2 הכואב נגד בנפיקה בליגת האלופות, ראה את יונייטד מאבדת נקודות חשובות במאבק האליפות, עם 1:1 לא מרשים מול ניוקאסל.

20 הדקות האחרונות במשחק היו מפגן החמצות, בעיקר מצדה של יונייטד, אבל ספק אם זה מנחם את פרגוסון. סיטי תוכל להגדיל מחר את הפער לשבע נקודות בפסגה, ואחרי ההסתבכות בליגת האלופות, אולי עכשיו גם הליגה בורחת קצת ליונייטד.

המארחים שלטו בשדה, הניעו כדור והחזיקו בו, אבל במהלך המחצית הראשונה הם לא הצליחו לממש את היתרון וראו את ההגנה של המגפייז מסתדרת היטב.

יונייטד ידעה שהפעם האחרונה שבה היא כבשה יותר משער אחד במשחק ליגה הייתה לפני כמעט חודשיים, אבל הצליחה לשבור את הבצורת של המשחק בדקה ה-49 אחרי שכדור חופשי של ווין רוני נהדף על ידי החומה של הזברות, חזר לחאבייר הרננדס מההרחקה של ההגנה, והכדור נכנס פנימה. 0:1 מקרי למארחת, אך די מוצדק.

החגיגה של יונייטד לא נמשכה יותר מדי זמן, וניוקאסל, שהגיעה אחרי הפסד הליגה הראשון העונה מול מנצ'סטר סיטי, ניצלה ספק עבירה של ריו פרדיננד ברחבה, כשהבלם הכשיל את חאתם בן ארפה.

המחאות המוצדקות של שחקני יונייטד לא עזרו, ודמבה בה לא התבלבל עם בעיטה בדקה ה-64 שהכניעה את דויד דה חאה. בדקה ה-77 עוד הספיק אשלי יאנג להחמיץ מקרוב אחרי מסירה של נאני והתערבות של הגנת המגפייז. גם אחרי שחונאס הורחק, נמניה וידיץ' החטיא מול השוער, והדקות האחרונות הפכו לקרבות אימים של החמצות ברחבות והצלות מעוררות כבוד של טים קרול, שוערה של ניוקאסל. בסופו של דבר המסקנה היא אותה מסקנה: ליונייטד תהיה עוד הרבה מאוד עבודה כדי להיחלץ מהמצב הקשה שבו היא נמצאת.

ווסט ברומיץ' - טוטנהאם 3:1

בזמן שמנצ'סטר סיטי דוהרת קדימה, טוטנהאם ממשיכה לקוות להישאר צמודה עד כמה שאפשר, ומזלה היא הצליחה לנצח בדקות הסיום את ווסט ברומיץ' ממרכז הטבלה. התרנגולים, שלא הפסידו בליגה כבר שלושה חודשים אחרי ניצחון על אסטון וילה, ספגו שער אחרי עשר דקות כשיוסוף מולומבו הבקיע את שער היתרון בנגיחה אחרי הגבהה מדויקת של סטיבן ריד. בדקה ה-25 ארון לנון הוכשל ברחבה. אדבאיור ניגש אל הבעיטה, בן פוסטר הדף, והחלוץ המשיך את הריבאונד פנימה. הלחץ של טוטנהאם נמשך, כשתשע דקות לסיום ג'רמיין דפו המשיך העברת כדור של אדבאיור כדי לכבוש את השני, ואדבאיור התכבד בשלישי בשניות האחרונות.

ארסנל - פולהאם 1:1

הקוטג'רס לא הצליחו לנצח את התותחנים בחוץ מעולם, למעשה ב-25 משחקי עבר בין השתיים. הפעם, פולהאם הייתה קרובה לעשות את זה, אבל גם הפעם זה לא עבד לה והיא סיימה ב-1:1 עם ארסנל, שירדה מאוכזבת במיוחד לאחר חמישה ניצחונות ליגה רצופים. יוסי בניון לא שותף.

הקבוצה האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-65 כשמסירה מצוינת של דני מרפי אל ג'ון ארנה ריסה, שהוריד על החזה, תומאס ורמאלן התערב אבל דחק את הכדור לשערו שלו וזה 0:1 מפתיע למרטין יול ושחקניו. בדקה ה-82 הצליחה ארסנל לאזן כשהגבהה מצוינת של תיאו וולקוט מצאה את ורמאלן, שנגח פנימה את ה-1:1.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

משחקים נוספים:

סטוק סיטי - בלקבורן 1:3
לסטוק: רורי דלאפ (28), גלן ווילאן (58), פיטר קראוץ' (72). לבלקבורן: רובן רוצ'ינה (86).

בולטון - אברטון 2:0
לאברטון: מרואן פליאני (49), אפוסטולוס וליוס (78)

נוריץ' - ק.פ.ר. 1:2
לנוריץ': ראסל מרטין (15), גרנט הולט (73). לק.פ.ר: לוק יאנג (59)

סנדרלנד - וויגאן 2:1
לסנדרלנד: סבסטיאן לארסון (8). לוויגאן: ג'ורדי גומז (44, פנדל), פרנקו די סנטוס (90)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully