וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'ארד הנדריקס: "נצטרך להעלות את הרמה שלנו"

27.11.2011 / 9:24

שחקן מכבי תל אביב התייחס לעזיבתו של ג'ורדן פארמר: "נעשה מה שאפשר כדי להשלים את החלל". פרקינס שוחח עם בלאט

ג'ורדן פארמר זכה אתמול (שבת) למרבית תשומת הלב בניצחון של מכבי תל אביב 89:96 על צ'דביטה הקרואטית בליגה האדריאטית. הקהל הירבה להריע לו במהלך המשחק, המאמן דייויד בלאט חיבק אותו בחמימות, השחקנים החמיאו לו ללא הרף וגם אביו ובתו שהמתינו בסיום המשחק מחוץ לחדר ההלבשה נהנו מההמולה.

"עצוב מאוד לראות אותו הולך כי הוא בחור נהדר ובחור מצוין, כולנו נהנו ממנו גם מקצועית וגם חברתית", אמר ריצ'ארד הנדריקס לוואלה! ספורט והוסיף."פארמר הוא בחור צנוע והיה כיף להיות אתו על הפרקט ובחדר ההלבשה. כולם מאחלים לו הכי טוב. הוא אדם נהדר וחבר מדהים לקבוצה. אמנם אנחנו רק בחודשים הראשונים של העונה, אך מכבי זכתה להרבה הצלחה איתו ובזכותו".

לשאלה כיצד מכבי תתסדר ללא ג'ורדן פארמר ענה הנדריקס: "מבלי כמובן לקחת או להוריד מיכולותיו המצוינות כשחקן, נמשיך הלאה ונמשיך לזוז כקבוצה. הלוואי והוא היה ממשיך איתנו עד סוף העונה, אבל כולנו ידענו שזה משהו שעלול לקרות , כולם צריכים לעלות את הרמה שלהם במשחק ולשחק בכדי לחפות על חסרונו, ולעשות מה שאפשר בכדי להשלים את החלל. צריך לזכור שלאורך כל העונה, כששיחקנו משחקים ללא שחקנים מסוימים בגלל פציעות ומחלות, ולא תמיד היו לנו את כל החלקים של הפאזל בקבוצה , כל פעם התעלנו והעלנו רמה , גם בכמה הפסדים שהיו לנו ואנשים שכולם רוצים לנצח".

הנדריקס סבור כי הניסיון שפארמר צבר בישראל ישרת אותו ב-NBA: "הוא שחקן כישרוני מאוד,אני בטוח שהוא ייקח את התכונות האלו איתו ל-NBA, השמיים הם הגבול עבורו. עד כה אנחנו מנצחים ואני מקווה אני מקווה שהוא ייקח חלק מזה איתו שהוא יחזור לשם, כולם מאחלים לו את כל ההצלחה שבעולם".

פרקינס: "יש סיכוי שאהיה במכבי העונה"

מי שהגיע לבקר אתמול בהיכל הוא דורון פרקינס, שנחת אתמול בארץ לענייני ביטוח וכבר הספיק להיפגש עם דייויד בלאט. השניים שוחחו על האפשרות שפרקינס יחזור לקבוצה, כשעל הפרק עומדים מבחני כשירות אותם השחקן יצטרך לעבור. פרקינס עצמו אמר בעניין לוואלה! ספורט: יש סיכוי שאהיה במכבי כבר העונה".

על ההגעה להיכל אמר פרקינס :"זו היתה תחושה שונה כי הגעתי כאוהד ולא כשחקן, נחמד וטוב לראות את כולם". לגבי כושרו אמר השחקן: "אני לא יודע מתי אוכל להתחיל לשחק. אני מרגיש טוב, אתם מכירים אותי, אני מרגיש כאילו יכולתי לשחק לפני שמונה חודשים, פיזית אני יכול. האם אשחק? תגלו בקרוב".

פרקינס ניתח את היכולת של מכבי: "לא עקבתי אחרי כל המשחקים. אבל במשחק שראיתי אני חושב שהם נראים נהדר ורואים שהם ביחד, יש למכבי הרבה שחקנים טובים, רואים כמה פארמר חשוב לקבוצה ורואים מה הוא תורם לה. איך הם יסתדרו בלעדיו? גם בעונה שעברה כשנפצעתי השחקנים האחרים שדרגו את רמת המשחק האישית שלהם והתאמצו וגם הצליחו. כמו בעונה שעברה- גם העונה כולם צריכים להתעלות".
חברי הנהלת הקבוצה שוחחו ביניהם באריכות לאחר המשחק על המצב הקיים, בקבוצה יבדקו מספר מועמדים בעמדת הגארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully