וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרמן: "מחליף לפארמר? לא נעשה משהו פזיז"

26.11.2011 / 23:32

דני פדרמן בטוח שמכבי תל אביב תסתדר גם בלי פארמר: "לא נביא מישהו שיערער את הקבוצה. פפאלוקאס יעשה צעד קדימה"

הידיעה על סיומה ההולך ומתקרב של השביתה ב-NBA גרמה כצפוי לראשי מכבי תל אביב ללא מעט כאב לב וראש, שעתה ייאלצו להיפרד מכוכבם, ג'ורדן פארמר, שיחזור לקבוצתו, ניו ג'רזי נטס. בקבוצה אמנם ידעו כי הסיטואציה הזו היתה אפשרית, אך עתה ייאלצו ככל הנראה לחפש אחר מחליף לפארמר, דווקא כשהיה נדמה כי הרכז המצוין מתחיל להשתלב ולקחת על עצמו יותר ויותר אחריות.

חבר ההנהלה דני פדרמן מנסה לשדר קור רוח וביטחון בנוגע לעתידה המקצועי של מכבי תל אביב. "זה משהו שדי לקחנו בחשבון", אמר פדרמן לוואלה! ספורט על העזיבה, "זה היה יותר סביר שזה יקרה מאשר כל דבר אחר, כך שאנחנו לא מופתעים או לא מוכנים לרגע הזה. למרות זאת, חבל לנו על זה, וכמובן שהיינו מעדיפים שזה לא היה קורה. אנחנו רק יכולים להגיד תודה ששחקן בסדר גודל כזה הגיע אלינו ושזכינו לראות אותו בלא מעט משחקים כאן".

האם אתם הולכים לחפש גארד וקיימת רשימת שחקנים מסודרת?

"זאת תקופה ארוכה שאנחנו עוקבים ומסתכלים בשל האפשרות שזה יקרה. אנחנו לא הולכים לעשות שום דבר פזיז כי אנחנו נמצאים בתקופה מאוד רגישה, כשהקבוצה כבר עומדת על הרגליים. אנחנו לא רוצים להביא שחקן שלא ישתלב גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה חברתית. אנחנו צריכים לקחת את הזמן ולחשוב טוב טוב מה עושים הלאה.

"בנינו את הקבוצה ככה שגם נוכל להתמודד ללא פארמר. ובדיוק מהסיבה הזאת החתמנו את פארמר אחרי שהבנו שפארגו לא יבוא, ואחרי זה החתמנו את פפאלוקאס כדי שהניסיון שלו יוכל לעשות את הצעד קדימה ולמלא לפחות לתקופה את החלל הגדול כשפארמר יילך. בדיוק בשביל זה גם הבאנו את קית' לנגפורד".

"נפעל בשקט כדי לא לעשות טעויות"

למרות האופטימיות, פדרמן מודה שעזיבתו של פארמר מאוד כואבת. "אין ספק שיש צביטה בלב עם עזיבתו", אומר פדרמן, "כשרואים שחקן בסדר גודל כזה, ואתה רואה 11 אלף אנשים עומדים ומתרגשים לראות אותו, את החיבור של הקבוצה איתו - זה כואב ששחקן כזה הולך, אבל זה חלק מהספורט. לפעמים, שלא נדע, שחקנים גם נפצעים ולומדים להתמודד עם זה. פרקינס נפצע בעונה שעברה והתאוששנו והצלחנו להתמודד עם זה יפה מאוד".

על קית' לנגפורד: "הוא פחות בעניין של הובלת כדור והנהגה, ויותר בצד של יצירת נקודות. זה לא אומר שאנחנו לא צריכים להביא שחקן אחר. אבל לא נביא שחקן רק כדי להביא שחקן, אלא מישהו שאנחנו יודעים באמת שהוא יכול לעזור".

הבעלים התייחס למצבה של הקבוצה ביורוליג: "מעשית הבטחנו ככל הנראה את העלייה לטופ 16, אך תיאורטית עדיין לא הבטחנו. בכל אופן, עם האוכל בא התיאבון. אנחנו לא מסתפקים בטופ 16, אלא רוצים להצליח כמה שיותר. אם נראה שהגענו לטופ 16, לא נביא שחקן רק כדי שיהיה שחקן. אנחנו רוצים לעלות לטופ 16 בעמדה הכי טובה שאנו יכולים. איננו רוצים לפעול בלחץ, אלא לתת קצת שקט למערכת כדי לא לעשות טעויות".

על מיעוט הדקות של פפאלוקאס אמר פדרמן: "אין שום דבר מיוחד מאחורי זה. זה לא שאנחנו לא מרוצים, אנו דווקא מאוד מרוצים ממנו. אבל היו שיקולים מקצועיים, היו שחקנים אחרים שהיו טובים, וגם הם לא שיחקו. היו משחקים שהוא היה יכול לשחק ושיחק בהם והיה מצוין – ויהיו עוד הרבה כאלו. פפאלוקאס הוא לא הטיפוס שיתלונן על דקות במשחק. גם כשהוא הגיע למכבי הוא הגיע בידיעה שהוא לא עומד לשחק 35-40 דקות כל ערב. הוא גם התראיין על כך והצהיר שגם אם הוא ישחק 5 דקות, הוא בא לתת את מה שהקבוצה צריכה".

הכל על העזיבה של ג'ורדן פארמר:

הושגה עסקה, השביתה ב-NBA בדרך לסיום

עמרי כספי שמח שהוא לא פגע במכבי תל אביב

פארמר נפרד: "לא האמנתי שאקשר לישראל כל כך"

לא רק פארמר: אילו עוד שחקנים עומדים לחזור ל-NBA?

המשחק האחרון של פארמר? מכבי תל אביב גברה על זאגרב באדריאטית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully