וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של עומרי כספי: "הוא ידע שהשביתה תסתיים"

26.11.2011 / 12:20

שמעון כספי סיפר כי בנו לא רצה לפגוע יותר מדי במכבי ת"א עם סיום השביתה. פרקינס נוחת בארץ לענייני ביטוח, אבל לא רק

בעקבות סיום השביתה ב-NBA, מכבי תל אביב תצטרך להיפרד בימים הקרובים מג'ורדן פארמר ובנוסף להתרגל לרעיון שעומרי כספי לא ישחק העונה בשורותיה. אביו של השחקן, שמעון כספי, אמר היום (שבת) לוואלה! ספורט: "אני שמח ומתרגש, ונאחל לו בהצלחה. דיברתי עם עומרי, הוא גם דיבר איתי כל הזמן על המו"מ שמתנהל, הוא עדכן אותי על האופטימיות הזהירה שהיתה שם כל הזמן ובסוף על סיום השביתה. אשתי מאוד שמחה וגם עצובה, שמחה על כך שיש NBA, עצובה על כך שהילד לא חוזר למכבי , אבל אין מה לעשות. גם את זה צריך לעבור. כולם ידעו שהחוזה של עומרי במכבי היה על תנאי ואם השביתה מסתיימת הוא ב-NBA, אני יכול לספר לך שעומרי, בניגוד לאחרים, כל הזמן האמין שתהיה ליגה, ואמר לי שהוא רוצה לעשות חוזה בראשון בינואר.

"עובדה שהוא לא חזר לכאן בנובמבר. הפצרתי בו כל הזמן : 'בוא תשחק במכבי, לפחות עד ש..' אבל הוא כל הזמן ענה לי: 'אבא, השביתה תסתיים', והוא צדק. הוא גם אמר שהוא יגיע למכבי בינואר כי הוא לא רוצה לפגוע במכבי, כדי שאם תסתיים השביתה יעזבו פתאום שני שחקנים- פארמר והוא . ככה רק אחד עוזב. הוא אמר לי שהוא שמח שהוא לא פוגע במכבי לפחות בכך: להגיע, להיכנס לרוטציה ופתאום לעזוב. כמובן שהוא שמח לשחק בקליבלנד. אבל אם נניח את הנושא הזה, אנחנו עדיין שמחים שהליגה חוזרת, והכל מאחורינו".

למכבי ת"א כבר יש מועמדים להחליף את פארמר

על פי ההסכם שלו עם מכבי תל אביב, ג'ורדן פארמר ישוב לניו ג'רזי נטס. עם זאת, גם בשיחות פנימיות וחיצוניות לא הסתירו במכבי את חשיבותו של פארמר. דיוויד בלאט אמר לא פעם בשיחות פנימיות שהוא מאמין שתושג הסכמה בסופו של דבר, ואולי בגלל זה הוא הקפיד להעניק דקות משמעותיות ליוגב אוחיון. כמו כן, בשבועות האחרונים רצו בקבוצה להעניק דקות מרובות יותר לקית' לנגפורד בכדי להכניסו לעניינים. במקביל ישנם מספר שחקנים המעומדים ונבדקים על ידי אנשי הקבוצה.

דורון פרקינס אמור לנחות היום לענייני ביטוח. בקבוצה, ששומרים על קשר רציף עם הגארד, יבדקו את מצבו, אם יימצא שפרקינס בקצב החלמה משביע רצון, לא מן הנמנע שיצרפו אותו לקבוצה.

כמו כן, ממתינים במכבי תל אביב להחלטת הבורר בעניינו של ג'רמי פארגו, במחלקה המשפטית של פיב"א הבהירו לפני מספר ימים בשיחה עם וואלה! ספורט כי "שני הצדדיים הגישו את הטיעונים שלהם והבורר בפיב"א בודק את החומר", כשהצפי הוא כי "ההכרעה תתקבל לפני סוף השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully