וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "גיא לוי לא הביא שינוי. אם לא יתעוררו נרד"

27.11.2011 / 9:05

שחקני ב"ש מאבדים סבלנות: אקסברד מאוכזב ממעמדו, נאסר, תורג'מן וסולימאן רוצים לעזוב. אוחיון וכחלון מועמדים אם ישובו

ארבעה שערים ללא שער זכות, שתי נקודות בלבד בששת המחזורים האחרונים ושחקנים ממורמרים – זה רק חלק ממה שמתרחש בהפועל באר שבע. שחקנים בקבוצה נראו אתמול (שבת) מאוכזבים מאוד מההפסד 2:0 באשדוד, וגם הפעם, כמו לאחר המשחקים האחרונים, החליטו לבקר את הבעיות בחלק ההתקפי.

"אין שום תכנית משחק, הכל נראה מקרי", אמר אחד מהם. "אנשים פה חשבו שאם יחליפו מאמן הכל ישתנה, אבל הקבוצה רק נחלשה. על מה הם חשבו ששחררו את קינגסטון, שהצעירים מסוגלים לסחוב את הקבוצה לצמרת? לצערנו, גיא (לוי) עדיין לא הביא את השינוי. אם לא יתעוררו ולא יביאו חיזוק, נרד". לוי לא דיבר עם השחקנים אתמול, אבל הוא צפוי לעשות זאת באימון הבוקר. המאמן אגב, יבקש בקרוב מאלונה ברקת לצרף קשר אחורי וחלוץ. ייתכן וגם שחקן נוסף בעמדה הגנתית יותר יצטרף, בכפוף לאישור הבעלים כמובן.

עידו אקסברד מאוכזב מאוד ממעמדו בקבוצה, ואם מעמדו לא ישתנה ייתכן מאוד שיבקש לעזוב. במועדון מעריכים שלוי ישתף אותו בשבוע הבא, משום שחוליית ההתקפה מאכזבת. חלק מהביקורת הופנתה כלפי החלוץ דובב גבאי, שהגיע למועדון על תקן שחקן מבטיח, אבל בינתיים לא ממצה את הפוטנציאל הטמון בו. כפי שפורסם בסוף השבוע, סיראז' נאסר ואמג'ד סולימאן אמורים לעזוב. יוסי תורג'מן שלא נכלל בסגל ומחרים את האימונים נקרא הבוקר לשיחה עם המנכ"ל אסי רחמים בניסיון לפתור את הסוגיה.

"אחרי השחרור של קינגסטון, אין לנו קשרים מחליפים עם אוריינטציה הגנתית. אולי יש מקום להחזיר אותו", טוענים שחקנים בקבוצה. תורג'מן עצמו עשוי לספוג קנס, מה שבטח לא יוסיף לאווירה השוררת בקבוצה. חלק משחקני הקבוצה טענו אתמול כי הקרדיט שקיבל הקשר הצעיר לוטם זינו היה מוגזם, אך לא הטילו את האשמה עליו.

הקשר יוסי שבחון נפצע במשחק אתמול וההערכה שהוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וייעדר מספר ימים. השחקן ייבדק היום.

כפי שפורסם אתמול, הקשרים משה אוחיון ותמיר כחלון הוזכרו כמועמדים להגיע לקבוצה במידה שיעזבו את קבוצותיהם הפולניות ויחזרו לשחק בישראל. אוחיון משחק בלגיה ורשה וכחלון בקרקוביה קרקוב.

עוד הפסד? גיא לוי דווקא אופטימי
הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully