וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס. אשדוד גברה 0:2 על הפועל באר שבע

בוטבול (50) ואמברוז (81) כבשו ושלחו את אשדוד לצמרת הגבוהה. זינו הורחק (64), באר שבע ממשיכה לדשדש בתחתית

מ.ס. אשדוד לא עוצרת. הקבוצה מעיר הנמל השיגה הערב (שבת) ניצחון רביעי בחמישה משחקים, 0:2 על הפועל באר שבע ולאחר המחזור ה-13 היא מוצאת את עצמה גבוה בחבורת הצמרת. את השערים לאשדוד כבשו בן בוטבול, בדקה ה-50 מבישול של דוד רביבו ואפה אמברוז במבצע אישי בדקה ה-81.

באר שבע האומללה, רושמת הפסד נוסף ומשחק שישי רצוף ללא ניצחון. התפטרותו של ניר קלינגר והחלפתו בגיא לוי לא הועילה לקבוצה מבירת הנגב והמאמן עדיין לא רשם ניצחון מאז שנכנס לתפקיד. באר שבע תבלה שבוע נוסף עמוק מתחת לקו האדום עם חמש נקודות בלבד ובמחזור הבא היא תארח את בני יהודה. לאשדוד מצפה משחק ביתי נוסף, הפעם מול ראשון לציון.

דוד רביבו התעורר ראשון מול קבוצתו לשעבר ובדקה ה-13 שלח כדור חופשי למשקוף של לויטה. עם פתיחת המחצית השניה, בדקה ה-50, הגיע השער של המארחת. קולה העביר לרביבו, זה מצא את בן בוטבול והאחרון שלח את הכדור לרשת של לויטה, העלה את אשדוד ליתרון והגדיל את הלחץ בבאר שבע. בדקה ה-64 הצרות של באר שבע עלו מדרגה נוספת, כשלוטם זינו ספג צהוב שני ואדום.

תשע דקות לסיום אשדוד סגרה את הסיפור. אפה אמברוז לקח כדור ממחצית המגרש, טייל כל הדרך לשער והכניע את לויטה כדי להשאיר את שלוש הנקודות באשדוד.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז, ניר ביטון, בן בוטבול (חאתם עבד אלחמיד 80), דוד רביבו, עידן שריקי (גדי קינדה, 75), רוג'רס קולה (סמואל יבואה, 83).

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, ריאן אדלי, אבי יחיאל, עודד גביש, שמעון הרוש (עידו אקסברד, 88), לוטם זינו, וויליאם סוארס (מוטי מלכה, 62), אופיר דוידזאדה, יוסי שבחון (אביתר אילוז, 36), דובב גבאי, יוסף אבו לאבן.

לדף המשחק

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully