וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "בסופו של דבר זה יידבק. אני אופטימי"

דודו עזריה

26.11.2011 / 21:45

באר שבע שוב הפסידה, המאמן לא מתייאש. מאמן אשדוד מזרחי: "אני לא מתעסק במיקום, רק בשיפור". רביבו: "לא נקמה"

עכשיו אפשר להגיד את זה באופן רשמי, הפועל באר שבע בצרות גדולות. הקבוצה של גיא לוי ספגה הערב (שבת) את הפסדה העשירי העונה ב-13 מחזורים, הפעם 2:0 למ.ס. אשדוד. הבאר שבעים מוצאים את עצמם במקום ה-15 עם חמש נקודות בלבד והלחץ גובר בבירת הנגב. המאמן גיא לוי, שלא ניצח מאז הגיע לקבוצה לפני שישה מחזורים, מסרב להתייאש: "אני אופטימי. יש לי אמונה ביכולת של השחקנים, של הצוות המקצועי ושלי. בסופו של דבר זה יידבק לנו".

המאמן ניסה להסביר מה הוביל להפסד: "ספגנו בדקות טובות שלנו, הם במומנטום ומחצי מצב הם כבשו. על ההרחקה של לוטם זינו אני לוקח אחריות, ידעתי שיש לו צהוב והשארתי אותו. הוא ילמד, לא צריך לכעוס עליו. לאשדוד יש ארבעה קשרים, שסגרו את האמצע ועשו לנו בעיות. קבוצה במצבנו, שסופגת, נכנסת לטראומה. הייתה יד ברחבה, אבל השופט החליט שהכדור שיחק ביד. זה שאנחנו לא כובשים, זה בעוכרינו, אנחנו מגיעים למצבים והכדור לא נכנס".

המאמן המנצח יוסי מזרחי, שראה את קבוצתו כובשת את המקום השלישי בטבלה, אמר: "אני לא מתעסק במיקום, אלא בקבוצה שלי ובשיפורה. היו הרבה דקות שהייתי מרוצה, שחקנים מבינים מה רוצים מהם, אנחנו יוצרים מצבים ומשתפרים. אני לא מדבר על הניצחונות אלא על קצב ההתקדמות של הקבוצה. בנינו קבוצה צעירה ואנחנו צריכים לדעת לשחק מכוער לפעמים ולהביא נקודות".

דוד רביבו, שבישל את השער הראשון לבן בוטבול וגבר על קבוצתו לשעבר, הוסיף: "זו לא נקמה מבחינתי, רק עוד שלוש נקודות להמשך. אני מאחל לבאר שבע הצלחה. יש לנו קבוצה תוססת ונמרצת ואנחנו הותיקים מנסים לעבוד על הצד הפסיכולוגי, כרגע זה נראה טוב אבל מוקדם לדבר על הצמרת".

* כתבנו איציק יצחקי מוסיף: בהפועל באר שבע מעוניינים להתחזק בדחיפות בקשר ובחלוץ, והצוות המקצועי יתחיל בחיפושים לקראת מועד ההעברות של ינואר. תמיר כחלון ומשה אוחיון הוזכרו כמועמדים להצטרף במידה שיחליטו לחזור מפולין לישראל.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully