וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אנשים חשבו שאלישע פראייר, יש תכנית לטווח ארוך"

27.11.2011 / 8:24

בחיפה משחררים קיטור, גולסה: "רוצים אליפות". דרסיליה שוב התעמת עם ורד. עוסמאן לחבריו: "לראשונה העונה, נחוש לעזוב"

קובי אליהו

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: טל רזניק

במכבי חיפה יכולים לחייך אחרי ה-0:1 אתמול (שבת) על הפועל עכו. אחרי תקופה ארוכה בה הקבוצה לא השיגה שני ניצחונות רצופים מאז חודש מאי בעונה שעברה, אז היא הדביקה רצף של שלושה ניצחונות רצופים, כולל על הפועל תל אביב. אם למישהו היה ספק, בחיפה כבר מדברים על משחק העונה למרות שבפתח מחכה לה משחק חוץ קשה בקפריסין מול לרנקה בחמישי. "אם ננצח את שני המשחקים, אפשר לומר שזאת מכבי חיפה הגדולה שכולם חיכו לה", הצהיר אמש אחד השחקנים. "אנחנו נראים טוב. אנשים שוכחים שאחרי הרחקה צריך לשחק יותר יעיל וטקטי ופחות יפה לעין. אם לא היינו לוקחים את הנקודות אתמול, היו מדברים על חוסר יציבות, אז מה עדיף?".

אייל גולסה אמר הבוקר לאתר הרשמי: "זה היה ניצחון של אופי, שייתן לנו ביטחון להמשך. חיברנו שני ניצחונות רצופים וכרגע המטרה היא להמשיך להתקדם. אנחנו תמיד בתמונת האליפות ונעשה הכל כדי לשמור על הצלחת בבית. הראש עכשיו בלרנקה, בתקווה שנבוא עם תוצאה טובה ונבטיח על העלייה לשלב הבא. אני בכושר טוב ומשתפר ממשחק למשחק".

לצד המחמאות, נשמעו גם ביקורות. "איבדנו יותר כדורים כשהיינו עם 11 שחקנים, מאשר עם עשרה, וצריך לעבוד על זה. כולם יודעים אם הפנדל היה נכנס כל המשחק היה נראה אחרת. ההגנה עדיין לא מספיק טובה". יוריצה בוליאט ספג חלק מהטענות. שחקנים טענו כי הבלם עדיין לא מספיק יציב.

"אלישע המאמן הכי חזק בליגת העל"

גורם במועדון ביקש להתבטא אתמול בנוגע למעמדו של אלישע לוי. "הוא ניהל את המשחק בצורה נבונה. החילופים היו נכונים, הוא ידע מהתחלה מה המטרה ועמד בה. אנשים חשבו שהוא פראייר, אבל אם למישהו היה ספק, הוא המאמן הכי חזק בליגת העל. יש לו תוכנית לטווח ארוך והקבוצה תהיה חזקה יותר".

אלה שפחות מרוצים מהחילופים הם עלי עוסמאן, שאמר לחבריו: "לראשונה העונה, אני נחוש לעזוב", חן עזריאל ומוחמד גדיר, שיעזוב כנראה בינואר. "עלי נעלב. כשבוקולי, עזריאל התחממו איתו, הוא היה בטוח שהוא נכנס, אבל בסוף ימפולסקי שלא התחמם נכנס כמגן. ברור שהיה כאן שיקול טקטי, אבל בתקופה האחרונה הכל כאילו קורה נגדו", הסביר מקורב לשחקן. עזריאל לא ביקר את ההחלטה שלא לשתפו. לגבי גדיר, השחקן שמחוזר על ידי ווסטרלו, צפוי לעזוב אליה או לקבוצה אחרת בליגה הבלגית. סוכנו דודו דהאן בדק עבורו אפשרויות גם במכלן, גנט, קורטרייק וסטנדרד ליאז'. ככל הידוע, לרוב הקבוצות הללו נשלחו קלטות עם ביצועי החלוץ.

במהלך אימון הבוקר במלון דן בעיר אירע עימות נוסף בין עוזר המאמן גיורגי דרסיליה לבין עידן ורד. הקשר נראה משוחח עם אייל גולסה ותמיר כהן, דרסיליה שהאזין לשיחה הבין שהיא אינה קשורה לענייני הקבוצה ונזף בו: "אתה רוצה להפסיק לדבר?". ורד המשיך ודרסיליה המשיך: "אמרתי לך להפסיק. תתחיל להתאמן". בין השניים כבר התרחש עימות בשבוע שעבר, לאחר שורד פשט את המדים באיטיות לפני כניסתו למגרש בטדי. בצוות המקצועי דווקא היו מרוצים אתמול מורד, שקיבל הודעה על קבלת הדרכון הרומני שלו. לקשר אין כוונה לעזוב בשלב זה. אפרופו שחקני הקישור, מתברר כי בחיפה ממשיכים לעקוב אחר קשר מכבי נתניה חן עזרא.

ולדימיר דבאלישווילי, שמלמל מספר מילים לאחר השער שכבש, נשאל בסוף השבוע על ידי חבריו לקבוצה האם הוא מתכוון לעזוב את הקבוצה אם ימשיך להבקיע. החלוץ ענה: "אני לא ממשיך פה", ונראה כי גם אם ימשיך במגמת השיפור, לא ירצה להמשיך. בחיפה מעוניינים להרוויח על החלוץ שנרכש תמורת 250 אלף יורו ולא לשחרר אותו בסכומים נמוכים יותר.

שחקני הקבוצה ישתתפו היום בלווית אמו של המנכ"ל איתמר צ'יזיק, שנפטרה בשיבה טובה בגיל 96.

יניב קטן לשחקנים: "עשינו היום ניצחון של גברים"
מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully