וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן לשחקנים: "עשינו היום ניצחון של גברים"

26.11.2011 / 21:37

קפטן מכבי חיפה אסף את השחקנים בחדר ההלבשה אחרי הניצחון על עכו. עוסמאן מאוכזב, דבאלישווילי טען כי פרק תסכול

קובי אליהו

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: טל רזניק

מזמן לא נראו חיוכים כפי שנראו הערב (שבת) בקרית אליעזר. מכבי חיפה חגגה לראשונה העונה ניצחון ליגה שני ברציפות, וזה הלך לה כל כך קשה. הירוקים גברו 0:1 על הפועל עכו משער של ולדימיר דבאלישווילי (54) אחרי ששיחקו החל מהדקה ה-30 בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של אייל משומר. בזכות הניצחון, חיפה מצמקת את הפער מהמקום הראשון, שם שוכנת עירוני קרית שמונה, לארבע נקודות בלבד שבוע אחד בלבד לפני הקרב הבא בליגה נגד הפועל תל אביב.

עוסמאן מאוכזב ממעמדו, דבאלישווילי נסער

בחיפה מרוצים מאוד מהניצחון, בעיקר בשל העובדה שהקבוצה הצליחה להחזיק מעמד בעשרה שחקנים. בסיום המשחק נכנס יניב קטן לחדר ההלבשה, אסף את השחקנים ואמר להם: "אני רוצה לומר לכם שעשינו היום ניצחון של גברים. כל הכבוד לכם". שחקן בקבוצה אמר: "היו לנו יותר מדי איבודי כדור במחצית הראשונה ואחרי ההרחקה נראה היה שאנחנו מאבדים את המשחק, אבל מהרגע הזה עשינו סוויץ' והחלטנו שאנחנו נותנים הכל כדי לנצח, ולא משנה באיזו תוצאה. זה היה קשה מאוד, אבל זה ניצחון שני ברציפות ובליגה כזו קשה מאוד ליצור רצף".

בקבוצה הייתה ביקורת מסוימת כלפי יוריצה בוליאט שעשה טעות שהובילה לפנדל של עכו, ומצפים לשיפור ביכולתו. דבאלישווילי, שנראה נסער אחרי השער שכבש, טען בפני חבריו כי פרק תסכול ולא ניסה לירוק לעבר הקהל או הקוון. למרות זאת, בצוות השופטים חשבו אחרת והגאורגי ספג את הכרטיס הצהוב.

עלי עוסמאן מאוד מאוכזב ממעמדו בקבוצה ומהעובדה שהמאמן העדיף את ימפולסקי על פניו. לאחר זמן רב ניכר כי המגן נחוש לעזוב, וייתכן שבקרוב ידרוש הבהרות לגבי מעמדו. כרגע לעוסמאן אין הצעות, אך נראה שבמידה וחיפה תשחררו, הוא יוכל לקבל הצעות טובות מליגת העל. שחקני הקבוצה ישתתפו מחר בהלווית אימו של איתמר צ'יזיק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אלישע לוי: "המגמה שלי הייתה התקפית"

"הכל הולך קשה העונה", הודה אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, בסיום. "בדרך כלל אנחנו מתחילים במינוס שער, אבל היום זה היה ניצחון של אופי. עכו כמעט ולא הגיעה להזדמנויות. עשינו ניצחון מאוד חשוב ופעם ראשונה ניצחנו פעם שנייה ברציפות. אנחנו מנצחים בבית, וזה חשוב. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שצריך לשמור על הבית. קבוצה כמו שלנו צריכה לדעת לנצח גם אם יש חריקות כאלה ואחרות".

לשאלה איזו חיפה נראה במשחקים הבאים מול לרנקה בליגה האירופית ונגד האדומים, אמר המאמן: "כל משחק הוא שונה. ראיתי את קרית שמונה משחקת טקטית ומנצחת 0:1. חיפה היא קבוצה מאוד התקפית, השארנו הרבה חלוצים על המגרש וצריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה. באירופה, אם נדע לנצח, נעבור שלב". לוי גם נשאל מדוע חימם את עלי עוסמאן ובסופו של דבר החליט להכניס את דלה ימפולסקי במחצית, ואמר: "המגמה שלי הייתה התקפית. ידעתי שאני צריך מהירות מאחור. ברגע שירדנו לעשרה שחקנים, ויתרתי על עוסמאן, וימפולסקי עשה עבודה מצוינת".

ויאם עמאשה, שבישל את שער הניצחון, אמר: "הניצחון הזה מוקדש למנכ"ל איתמר צ'יזיק שאימו נפטרה". בנוגע למשחק התייחס החלוץ: "אחרי האדום הכל השתנה. האמנו שאפשר לחזור. אמרתי לגולסה שאנחנו מנצחים את המשחק הזה. זה ניצחון של אופי, ניצחון גדול. השבועיים הקרובים הם שבועיים קריטים עבורנו. אנחנו יכולים לעבור שלב בליגה האירופית ויש לנו גם את הפועל תל אביב. נעבוד קשה ואני מקווה שננצח. באופן אישי, לא משנה לי מה ייצא בדרבי".

אלי כהן, מאמן הפועל עכו, ראה את הקבוצה שלו נעצרת אחרי שישה משחקים רצופים שבהם לא הפסידה: "אני חושב שדווקא במחצית הראשונה היינו עדיפים, הגענו להתקפות מתפרצות יפות ויכולנו להכריע את המשחק. אחרי השער שספגנו נכנסנו לבלבול. לא היינו מסודרים ואיבדנו הרבה כדורים שהובילו להתקפות מתפרצות. פספסנו הזדמנות טובה כי חיפה לא הייתה במיטבה, אבל צריך להסתכל קדימה. היה לנו פנדל ומצבים טובים, אבל זה לא היה משחק טוב שלנו. לא הייתה לנו בעיה של פצועים. יצאנו מתבנית המשחק שלנו, אבל מצפה לנו משחק נגד קרית שמונה ואני מקווה שיהיה בסדר".

עוד בנושא:

מכבי חיפה ניצחה 0:1 את הפועל עכו

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully