וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את הפועל עכו

ולדימיר דבאלישווילי כבש שער מצוין (54) והעלה את הירוקים ליתרון, על אף שהם בפיגור מספרי. אייל משומר הורחק (30) לאחר שהכשיל את שבתאי ברחבה, אבל שצ’פוביץ’ החטיא את הפנדל לעכו

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

במכבי חיפה הבינו העונה שכדי להגן על התואר הם יהיו חייבים ממש להתאבד על המגרש. עם תצוגת כדורגל לא הכי יפה בעולם, הירוקים השיגו הערב (שבת) סוף סוף ניצחון שני ברציפות בליגה אחרי שגברו בעשרה שחקנים על הלהיט של הליגה הפועל עכו 0:1. מעודדים מהרביעייה נגד בית"ר ירושלים, הצליחו שחקניו של אלישע לוי לטפס למקום הרביעי בטבלה, ופתאום המאבק על האליפות נפתח כשהמרחק מעירוני קרית שמונה המוליכה צומק לארבע נקודות בלבד.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
ניצחו בקרב על המומנטום. שחקני חיפה מרעיפים אהבה על ולדימיר דבאלישווילי/אדריאן הרבשטיין

זה לא סוד שהחיבור בחיפה עדיין לא נראה כפי שאלישע לוי היה רוצה לראות. עם תמיר כהן בקישור ההגנתי ושני חלוצים בדמותם של דבאלישווילי ו-ויאם עמאשה, דווקא הפועל עכו, שהדהימה בשבוע שעבר את מכבי תל אביב, הייתה טובה יותר. הזדמנות רדפה הזדמנות, ובדקה ה-30 עכו הייתה יכולה להדהים. אייל משומר שגרם לפנדל ראה את הכרטיס האדום והשאיר את חיפה בעשרה שחקנים, אבל למזלם של הירוקים סטפן שצ'פוביץ' החמיץ.

דווקא מכאן חיפה החלה להיכנס למשחק, ובעשרה שחקנים היא נראתה טוב יותר. שיתוף הפעולה בין דבאלישווילי לויאם עמאשה הניב את שער הניצחון בדקה ה-54, וסוף סוף הגאורגי יכול להרגיש שעונת 2011/12 החלה עבורו. בשבוע הבא מגיע מבחן המבחנים של הירוקים שיפגשו את הפועל תל אביב למה שהוגדר בשלוש השנים האחרונות משחק העונה, אז נוכל אולי לדעת אם חיפה יכולה לחזור למאבקי האליפות. בעכו יכולים לקוות שהם יפתחו רצף חדש אחרי שהגיעו עם שישה משחקים ללא הפסד, ובשבוע הבא הם יכולים להתחיל את זה מול המוליכה קרית שמונה.

מהלך המשחק

דקה 4 - בעיטה חופשית של תמיר כהן נשלחה ישירות לעבר השער, אבל דודו גורש התעופף מצוין והצליח להדוף.

דקה 5 - התקפה מתפרצת של הפועל עכו החלה עם דהירה קדימה של סינטאיהו סלליך, שחדר קדימה, אבל במקום למצוא את סטפן שצ'פוביץ', הוא בעט לא מדויק החוצה.

דקה 19 - אלכסנדר דוידוב קיבל כדור ארוך ונותר כמעט לבד מול בויאן שראנוב, אבל ברגע האחרון חילצה ההגנה הירוקה לקרן.

דקה 20 - הקצב הגבוה נמשך כשעמאשה מצא את יניב קטן בתוך הרחבה, אבל הקפטן המשיך עם בעיטה לא טובה החוצה.

דקה 28 - יובל שבתאי קיבל כדור בתוך הרחבה, אייל משומר הוריד אותו אל הקרקע, קיבל כרטיס אדום והשופט שי שטרית הצביע על הנקודה הלבנה.

דקה 30 - סטפן שצ'פוביץ' לקח את הבעיטה. החלוץ הסרבי, שהבקיע שלושה שערים העונה, שלח את הכדור למשקוף של שראנוב, וזה השבוע השני ברציפות שהפועל עכו מחמיצה בעיטת עונשין מ-11 מטר.

דקה 33 - עוד החמצה של שצ'פוביץ', שנגח כדור שהוגבה אליו מצד שמאל. הסרבי המתוסכל סחט הדיפה מצוינת משראנוב.

דקה 41 - קטן הכניס כדור טוב לעמאשה בתוך הרחבה, אבל החלוץ בעט לא מספיק טוב, וגורש עצר.

דקה 51 - קטן הכניס כדור לעמאשה שהעביר לדבאלישווילי, אבל הגאורגי לא היה מספיק נחוש מול גורש, ושוער הפועל עכו הצליח להציל.

דקה 54 - גול! גולסה העביר כדור מאגף ימין אל המרכז, עמאשה החליף מסירות עם דבאלישווילי. האחרון השאיר את רועי לוי מאחור ובעט מול גורש לפינה הימנית, 0:1 למכבי חיפה.

דקה 66 - אלישע לוי, בניסיון להגן על התוצאה, החליט לוותר על חלוץ לטובת קשר אחורי. ולדימיר דבאלישווילי יצא ובמקומו גוסטבו בוקולי נכנס.

דקה 70 - שבתאי הכניס מצוין כדור לפלצ'וק, שבנגיעה ניסה להקפיץ מעל שראנוב, אבל למזלם של הירוקים הכדור יצא החוצה.

דקה 82 - בוקולי שלח פצצה מרחוק אחרי התחלת מהלך של עמאשה, אבל הקשר של חיפה החמיץ את המסגרת.

דקה 83 - שבתאי איבד כדור לגולסה ומצא את עמאשה החופשי, אבל החלוץ המשיך עם בעיטה לא מדויקת החוצה.

הרכב מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, יוריצה בוליאט, איציק כהן, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, תמיר כהן (דלה ימפולסקי 46), אייל גולסה, יניב קטן (עידן ורד 89), ויאם עמאשה, ולדימיר דבאלישווילי (גוסטבו בוקולי 66).

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, ניסו קפילוטו, גבע ברקאי, אלירן דנין (לואיס זומא 79), יובל שבתאי (שגיב כהן 83), אלכסנדר דוידוב, עבד מורג'אן (גיא דיין 64), סינטאיהו סלליך, ניקולאס פלצ'וק, סטפן שצ'פוביץ'.

לדף המשחק

כיצד הפועל עכו מצאה את סטפן שצ'פוביץ'?

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully