וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד וייה: "נוכל לנצח את ריאל במדריד"

דויד וייה ובארסה נחושים להתאושש מההפסד לחטאפה. גווארדיולה: "מברך אותם, למרות שהם לא היו יותר טובים"

לא ייאמן כי יסופר, ברצלונה הפסידה. אלופת ספרד ואירופה נכנעה אמש (שבת) 1:0 לחטאפה הצנועה במה שהיה ההפסד הראשון שלה העונה והרביעי בסך הכל מאז מאי 2009 וחמור מכל סטטיסטיקה - הפער של ריאל מדריד על פניה בפסגה צמח לשש נקודות אחרי שהבלאנקוס ניצחו את אתלטיקו מדריד 1:4. כל הדרכים אם כן, מוליכות כרגיל לאל קלאסיקו אותו תארח ריאל בעוד שבועיים.

"יש לנו מטרות ובדרך כלל אנחנו משיגים אותן, אבל היום לא הצלחנו למרות שיצרנו מצבים. שלושה ימים אחרי המשחק במילאנו זה לא היה קל", התייחס המאמן פפ גווארדיולה לעומס אחרי הניצחון 2:3 על מילאן בליגת האלופות. המאמן הוסיף: "יש עוד הרבה על מה לשחק בליגה. היום אנחנו צריכים לברך את היריבה שלנו. למרות שאני לא חושב שהיא הייתה טובה יותר מאיתנו, היא זו שניצחה".

הבלם ג'רארד פיקה ביקש התאוששות מהירה: "יש עוד הרבה משחקים עד תום העונה ונעשה הכל כדי להילחם עד המחזור האחרון. ריאל עושה דברים בצורה קצת יותר טובה העונה ועלינו לשנות את המצב. אבל אנחנו ברצלונה ונדע להמשיך קדימה. אנחנו חייבים להרים את הראש ולהמשיך להילחם כי יש לנו עוד משחק כבר ביום שלישי".

גם דויד וייה נשמע אופטימי ואמר: "שום דבר לא גמור. בקרוב יהיה לנו משחק נגדם ונוכל לנצח במדריד כדי לפתוח את המאבק מחדש".

גיבור הערב היה כמובן חואן ואלרה, שכבש את שער הניצחון בדקה ה-67 ואמר בסיום: "הקבוצה עשתה מאמץ גדול והגיע לנו לנצח. ברצלונה קבוצה מצוינת, אבל לפעמים צריך גם מזל. שלוש הנקודות הללו נותנות לנו דחיפה חשובה והן מאוד חשובות למוראל שלנו".

מוריניו מתלונן על האגרסיביות של אתלטיקו

לא רחוק מהקוליסאום אלפונסו פרס של חטאפה, נערך משחק מסקרן אחר ממנו יצאה המנצחת הגדולה של הערב - ריאל מדריד. הבלאנקוס הביסו את אתלטיקו 1:4 בסנטיאגו ברנבאו. אתלטי דווקא הוליכה 0:1, אבל הכשלה של השוער טיבו קורטואה על קרים בנזמה גררה כרטיס אדום מאוד שנוי במחלוקת וגם פנדל. כריסטיאנו רונאלדו השווה ומשם הדרך לניצחון הייתה בהירה וברורה.

ז'וזה מוריניו לא אהב את מה שחשב שהיה משחק מעט אלים של שחקני היריבה: "הקבוצה שלי רצתה לנצח. השחקנים שלי לא באו לשחק מכוער או בצורה קשוחה, רק רצינו לנצח. שיחקנו כדי לנצח וניצחנו, למרות שנחבלנו בדרך לשם. למזלנו, לשחקנים שלנו היו מגני עצם שעשו את העבודה. השחקנים שלי שמרו על משמעת וסיימנו את המשחק עם כרטיס צהוב אחד בלבד".

מוריניו גם הגיב לתלונות של אנשי אתלטיקו, על הפנדל שהיה או לא היה, ועל הכרטיס האדום: "התיקול של השוער על בנזמה היה שווה פנדל והרחקה. השוער היה צריך להחליט אם להכשיל את בנזמה , או לספוג שער. אני תמיד אומר לשוערים שלי שבמצב כזה יספגו כי זה עדיף את פנדל וכרטיס אדום. השוער של אתלטיקו החליט לקחת סיכון, אבל זה היה פנדל ברור".

הניצחון שלה אתמול, היה ה-13 ברציפות של ריאל והשוער איקר קסיאס, שלפני המשחק קיבל מגן הוקרה על כך ששבר את שיא ההופעות בנבחרת ספרד, הסביר: "זה בדיוק הרעיון. אנחנו הולכים ממשחק למשחק. זה רצף נהדר, אבל אנחנו כבר צריכים לחשוב על היריבה הבאה שלנו. הגענו לשיא בדיוק בזמן הנכון כי בעוד שבועיים יש קלאסיקו".

ברצלונה הפסידה, ריאל מדריד ניצחה ובורחת
כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully