וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "אנחנו תמיד רוצים להיראות הכי טוב"

מאמן חולון היה מרוצה מההופעה של קבוצתו שגברה על מכבי אשדוד. עופר ברקוביץ': "היו לנו הזדמנויות, אבל התעייפנו"

הפועל חולון גברה הערב (שבת) 84:93 על מכבי אשדוד במשחק שהוציא לדרך את המחזור השביעי בליגת העל. הקבוצה של דן שמיר עבדה קשה בדרך לניצחון, אבל כעת, שבוע לפני המשחק בנוקיה מול מכבי תל אביב ושבועיים לפני הפועל ירושלים, חולון השאפתנית מוצאת את עצמה כבר במקום השני בטבלה.

המאמן המנצח, דן שמיר, אמר בסיום: "הוצאנו לפועל לא רע. אשדוד קבוצה מסודרת, יש להם מובילי כדור שעושים את העבודה. לא היה קל, אבל שמרנו על יציבות, גם כשלא הלך. ריצה טובה ברבע השלישי ניצחה לנו את המשחק".

שמיר בחר להושיב על הספסל לדקות ארוכות את שני הכוכבים שלו, בריאנט דנסטון ומורן רוט, שלא היו במיטבם בפתיחה. מי ששיחק והיה טוב הוא שלומי הרוש. המאמן אמר על ההחלטה: "הרוש יודע לקחת החלטות טובות וכולנו סומכים עליו. כולם יודעים מה דנסטון ורוט נותנים לנו והם לא הצליחו להיכנס למשחק. היינו צריכים לעבור את זה ועשינו את זה. אנחנו קבוצה שתמיד רוצה להראות הכי טוב, גם כשמפסידים. אנחנו לא הקבוצה הכי גדולה, אבל יש לנו רמת מחויבות גבוהה. לשחק מול מכבי בנוקיה זו במה רצינית, נראה מה יהיה".

בריאנט דנסטון, שקלע לבסוף 17 נקודות, הוסיף: "עשינו עבודה טובה כקבוצה, גם בריבאונד וגם במשחק כולו. למורן ולי יש יכולת, אבל שנינו לא התחלנו טוב וישבנו קצת על הספסל. כשנכנסו שוב, היינו טובים יותר".

המאמן המפסיד והמאוכזב עופר ברקוביץ' הסביר את ההפסד: "ריבאונד ההגנה הפיל אותנו. התקשנו בחצי השני מול הגבוהים שלהם, לא הצלחנו לעצור אותם. כשהורדנו לארבע הפרש, החטאנו עונשין וזריקות מתחת לסל ובסוף הפסדנו". אשדוד ירדה למחצית ביתרון, אך לא בפעם הראשונה העונה היא לא הצליחה לשמור עליו. ברקוביץ' אמר: "אנחנו צריכים לעשות דברים טוב יותר בחצי השני. צריך לראות איך עושים רוטציה, שיהיה לנו כוח בסוף המשחק. היו הרבה הזדמנויות שפסיפסנו ובסוף התעייפנו".

כשנשאל המאמן מה קרה לקבוצה מאז העונה שעברה, אז נראתה אשדוד מצויין, אמר ברקוביץ': "די עם העונה שעברה. העונה שעברה נגמרה במאי, והיא היסטוריה. אלה שחקנים מקצוענים, באים לאימון ונותנים את הכל. החבר'ה עובדים כמו חיות, ונצא עם זה, ידענו לצאת מזה בשנה שעברה ונדע לצאת מזה גם עכשיו".

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully